LOLquote:Op zondag 22 februari 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn we een Singles-dweilorkest begonnen?
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik poets liever bij andere mensen thuis, zullen we ruilen?
Poets ik elke week jouw huis en jij het mijne
De TT is niet sexueel getint genoeg he?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn we een Singles-dweilorkest begonnen?
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
De TT is niet sexueel getint genoeg he?
ow. Ik dacht dat je liever bij anderen poetste? Als je wilt ruilen is het hier straks netjes en bij jou een bende!quote:
Ja natuurlijk. Het grootste deel van de vaste posters hier viert nu carnaval (of is op wintersport, dat kan ook natuurlijk)quote:Op zondag 22 februari 2009 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
. Op deze manier duurt het tot ná dinsdag voor dit topic vol zal zijn.
O dat ga ik hier nóg maar ff uitstellen, dat zie ik nu al aankomen. Terwijl ik gewoon de hele middag de tijd ervoor zou kunnen hebben.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:19 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, het ging echt over het huishouden..
En sommige posters zijn druk geweest met andere dingenquote:Op zondag 22 februari 2009 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het grootste deel van de vaste posters hier viert nu carnaval (of is op wintersport, dat kan ook natuurlijk)
Kijk, now we're talking.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
En sommige posters zijn druk geweest met andere dingen
Heavy wattus?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking.
Heavy scissoring?
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:29 schreef ArTiC het volgende:
je weet niet wat dat is?
kun je beter maar gewoon hetero zijn dan
Duivel. Staart.quote:
Heb hoofd vol met snot, denken gaat niet...quote:Op zondag 22 februari 2009 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet niet wat dat is?
Hm, dan kan ik het beter gewoon zelf hier doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ow. Ik dacht dat je liever bij anderen poetste? Als je wilt ruilen is het hier straks netjes en bij jou een bende!
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En sommige posters zijn druk geweest met andere dingen
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet niet wat dat is?
Jij kreeg toch bezoek?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O dat ga ik hier nóg maar ff uitstellen, dat zie ik nu al aankomen. Terwijl ik gewoon de hele middag de tijd ervoor zou kunnen hebben.
Ik ben gisteren nog bij je in de buurt geweest volgens mij. Woon jij niet in de buurt van het PvL?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, dan kan ik het beter gewoon zelf hier doen.
En twee huizen poetsen is wat veel van het goede voor mij
Je bedoelt t park?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog bij je in de buurt geweest volgens mij. Woon jij niet in de buurt van het PvL?
ik ken die term alleen maar in het engelsquote:Op zondag 22 februari 2009 12:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kan dat ook al?
[..]
Maar geef toe, het klonk nog vreemder zo dan dat het al doet op zijn Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |