Whahahaha die moet ik onthoudequote:Op maandag 23 maart 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
Van het weekend in dronken toestand 'verzonnen', en met succes.
Ik stond met een dame te praten, en ik verstond haar niet. Ik maak dat kenbaar, zij gaat dus dichterbij m'n oor praten, en ik versta het weer niet. Dus ik zeg dat, en ze komt nog dichterbij m'n oor en gezicht (). Dus ik zeg: "Ik versta geen fuck van wat je zegt, maar ik vind het wel fijn als je zo dichtbij komt". Benodigde uitdrukkingen:
![]()
Succes gegarandeerd, ik geef garantie.
De vrouwen kunnen natuurlijk zeggen... ik heb een opening en jij hebt vast zinquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:31 schreef ukga het volgende:
[..]
wil je een versiertruuk? of een openingszin?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:26 schreef iBolt het volgende:
[..]
De vrouwen kunnen natuurlijk zeggen... ik heb een opening en jij hebt vast zin
hahahaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:58 schreef DragonFire het volgende:
"Hey heb jij toevallig een windje gelaten?"
Uhuh. Maar in mijn volgende leven zal ik onthouden een bierviltje mee te nemen om daarmee "vrouwtjes" te "scoren".quote:
Ja, dat is echt niet meer normaal vervelend. Dan moet je 'gewoon' kijken naar de richting waarvan jij denkt waar zij staat, je kijkt 2 sec en dan draai je je om en ga je gewoon verder praten. Even laten merken dus dat je het kinderachtig vindt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:49 schreef Hri het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag
Hoe reageren jongens hier op
" Meisjes die jou in je billen knijpen & dan doen alsof ze het niet gedaan heeft "
Zwaar irritant![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |