abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67174937
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef fathank het volgende:
Alsof ik op gesprekken zit te wachten. Neuken willen we .
zegt genoeg over jou, menneke heeft frustraties
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:51:35 #102
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67175162
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:44 schreef 49euro het volgende:

[..]

zegt genoeg over jou, menneke heeft frustraties
Hoho, meneer heeft 2 posts van mij op internet gelezen en weet al precies wat er aan me schort . Ga toch knikkeren. Je moet niet alles zo serieus nemen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_67175599
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoho, meneer heeft 2 posts van mij op internet gelezen en weet al precies wat er aan me schort . Ga toch knikkeren. Je moet niet alles zo serieus nemen.
hap hap hap hap je moet niet alles zo serieus nemen
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
  woensdag 18 maart 2009 @ 18:12:48 #104
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_67177150
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef XtremeNL het volgende:
Misbruik voor de variatie cliché openingszinnen met glimlach en een knipoog.
"Hey, kom je hier vaker?" Vragen aan iemand die daar werkt.
Openingszinnen over benen als iemand aan een tafel zit. etc.
Overigens ook vermakelijk is "Hey, kan ik bij jou een slechte openingszin kwijt?".

Lekker afgezaagd, maar das heel vermakelijk
Nog even aanvullend;
Doen alsof je iemand lang niet gezien hebt met de volgende kreet;
"Heeey!! Jij hier!? Zo zie je elkaar nooit, zo zie je elkaar nu!"
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_67204935
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:29 schreef di0r1 het volgende:
En wie kan mij bij het volgende helpen:
Er zit een mooi meisje bij mij op school, maar die zie ik echt nooit meer (ik had haar gezien ergens in het begin van het schooljaar). Maar stel, ik zie haar weer, hoe kan ik dan het best een gesprek beginnen?

Ik dacht iets van: Ik zag je aan het begin van schooljaar, maar sindsdien zie ik je niet meer. En toevallig zie ik je nu weer! ....

Oké, dat is dan het begin. Maar hoe verder? Om meteen de vraag te stellen 'welke studie doe je?' vind ik te makkelijk. En stel, we hebben een gesprek maar ze heeft haast? Wellicht haar MSN vragen?
hoe verder?

wij weten toch ook niet wat ze gaat zeggen dan?

het kan variëren van "Nou ik ben er nog, je ogen in je zak zeker?" , "Ja druk he, je weet wel.." tot "Ik kon het echt niet aan, en thuis ging alles ook kut dus ben maar met school gekapt"

Vanaf het antwoord moet je het echt zelf doen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_67299029
gisteren, tested and approved

ik liep naar de bar om drank te halen, liep er een meisje langs mij, ze zag er leuk uit dus ik pak haar vast, zij kijkt om en lacht, toen zei ik "ik zag je langslopen en kon je echt niet laten gaan zonder iets te zeggen", waarop zij antwoordde "dan blijf ik toch staan " . Gezoend, nummers uitgewisseld, wordt vervolgd...
  zondag 22 maart 2009 @ 18:56:32 #107
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_67301435
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

hoe verder?

wij weten toch ook niet wat ze gaat zeggen dan?

het kan variëren van "Nou ik ben er nog, je ogen in je zak zeker?" , "Ja druk he, je weet wel.." tot "Ik kon het echt niet aan, en thuis ging alles ook kut dus ben maar met school gekapt"

Vanaf het antwoord moet je het echt zelf doen
Ja, tuurlijk. Maar ik kom haar tegen en zeg tegen haar: "Hoi, ik zag je laatst lopen en kon je niet laten gaan"...Zei: "Oh!". Ja, en dán? "Welke studie doe je?": Stel je dat eens voor dat je dat zegt, dat is toch echt te simpel en totaal niet doeltreffend, althans dat denk ik.
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:30 schreef Merziyas het volgende:
gisteren, tested and approved

ik liep naar de bar om drank te halen, liep er een meisje langs mij, ze zag er leuk uit dus ik pak haar vast, zij kijkt om en lacht, toen zei ik "ik zag je langslopen en kon je echt niet laten gaan zonder iets te zeggen", waarop zij antwoordde "dan blijf ik toch staan " . Gezoend, nummers uitgewisseld, wordt vervolgd...
...door dit soort berichten begin ik van Fok! te houden!
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_67311583
Tvp.
  maandag 23 maart 2009 @ 00:09:43 #109
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_67311874
Van het weekend in dronken toestand 'verzonnen', en met succes.
Ik stond met een dame te praten, en ik verstond haar niet. Ik maak dat kenbaar, zij gaat dus dichterbij m'n oor praten, en ik versta het weer niet. Dus ik zeg dat, en ze komt nog dichterbij m'n oor en gezicht ( ). Dus ik zeg: "Ik versta geen fuck van wat je zegt, maar ik vind het wel fijn als je zo dichtbij komt". Benodigde uitdrukkingen:

Succes gegarandeerd, ik geef garantie.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_67312370
quote:
Op maandag 23 maart 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
ik geef garantie.
Tot aan de deur?

Gewoon naar een vrouwtje toelopen en zeggen "wat moet ik doen om jou te versieren" levert ook vaak wel leuke reacties op

Moet je voor de gein ns een avond proberen te stappen met de intentie om op je bek te gaan bij de vrouwen. Werkt ook goed
Lambo of Rekt
pi_67312423
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:33 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Groetjes terug
  maandag 23 maart 2009 @ 00:52:48 #112
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_67312433
quote:
Op maandag 23 maart 2009 00:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tot aan de deur?

Gewoon naar een vrouwtje toelopen en zeggen "wat moet ik doen om jou te versieren" levert ook vaak wel leuke reacties op

Moet je voor de gein ns een avond proberen te stappen met de intentie om op je bek te gaan bij de vrouwen. Werkt ook goed
Hier kan ik voor vouchen
Well, I can take you far away, with my mind
pi_67314716
quote:
Op maandag 23 maart 2009 00:44 schreef EggsTC het volgende:

1 keer precies dat voorgenomen. Iets aan drank over een vrouw heenschenken op een feest en dan opmerken dat je 'wel vaker dames nat maakt'.

Het werkt.
Verbaal terrorist
  maandag 23 maart 2009 @ 08:58:13 #114
157922 fathank
pi_67314739
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:56 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

1 keer precies dat voorgenomen. Iets aan drank over een vrouw heenschenken op een feest en dan opmerken dat je 'wel vaker dames nat maakt'.

Het werkt.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:04:02 #115
241564 HowardStern
Expect the unexpectable
pi_67475969
Ik vind het maar lastig, dat versieren in discotheken. Dansen is al niet mijn kwaliteit, en door die herrie kan je elkaar nog amper verstaan ook.

Heb vaak het probleem dat als ik iets tegen een meisje zeg in de discotheek dat ik het zo'n 2x kan herhalen voordat het verstaan is.

Zeik is dat hoor
  zaterdag 4 juli 2009 @ 01:16:13 #116
97111 ukga
Siewosie baas
pi_70671323
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef 49euro het volgende:
Je moet op een meisje afstappen en zeggen: er zijn twee mogelijkheden kop of munt.
-bij kop geef ik jou mijn nummer
-bij munt geef je jou nummer aan mij
gegarandeert succes
Dan is het gesprek ook meteen dood. Wat zou je vervolgzin zijn?
pi_70673695
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef HowardStern het volgende:
Ik vind het maar lastig, dat versieren in discotheken. Dansen is al niet mijn kwaliteit, en door die herrie kan je elkaar nog amper verstaan ook.

Heb vaak het probleem dat als ik iets tegen een meisje zeg in de discotheek dat ik het zo'n 2x kan herhalen voordat het verstaan is.

Zeik is dat hoor
dat is juist een goed iets, nu kan je net doen alsof het haar schuld is dat ze je niet kan horen, ligt natuurlijk wel aan wat voor meisje het is dan he . bodylanguage is veel belangrijker dat het praten, waar wil je het nou over hebben in een discotheek?
pi_70673894
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:29 schreef di0r1 het volgende:
En wie kan mij bij het volgende helpen:
Er zit een mooi meisje bij mij op school, maar die zie ik echt nooit meer (ik had haar gezien ergens in het begin van het schooljaar). Maar stel, ik zie haar weer, hoe kan ik dan het best een gesprek beginnen?

Ik dacht iets van: Ik zag je aan het begin van schooljaar, maar sindsdien zie ik je niet meer. En toevallig zie ik je nu weer! ....

Oké, dat is dan het begin. Maar hoe verder? Om meteen de vraag te stellen 'welke studie doe je?' vind ik te makkelijk. En stel, we hebben een gesprek maar ze heeft haast? Wellicht haar MSN vragen?
het gaat niet om wat je zegt, maar wat je doet. Ook al zeg je dat ze leuke schoenen heeft... als ze geďnteresseerd in je is/ je aardig vind is zal ze een gesprek daarop aanknopen.
  zondag 5 juli 2009 @ 19:50:55 #120
52513 whosvegas
The Trickster
pi_70677794
quote:
Op zondag 22 februari 2009 02:37 schreef Heider00sje het volgende:
Je zou bijna zeggen dat dames/vrouwen/meisjes ook mensen zijn. Gemeend moet het zijn: Geen versiertrucs uithalen, dat merken ze snel genoeg. Persoonlijk geloof ik daar dus niet in.

'Gewoon', jezelf zijn, Schijt aan de dame hebben, niks versieren. 'Zij wil jou hebben', dat is de instelling. Lekker geinen werkt altijd, behalve als ze gewoon saai is. Dan heb je er zelf ook geen flikker aan. Als het op het begin niet klikt, dan heeft ze pech.

Met haar praten, maakt geen ruk uit waarover, als je maar merk dat zij zich vermaakt. Alle onderwerpen bovenhalen die je te binnen schiet, en pas dit toe op het juiste moment. Gespreksvoering (communicatie) dat ik heb geleerd op school heeft mij daar veel bij geholpen (luisteren + goede vragen stellen). Verplaats je in haar schoenen, zover dit mogelijk. Let op lichaamstaal!

Als je begint te merken, in wat voor een stadium dan ook, dat ze 'moeilijk' begint te doen, zelf de benen nemen.. zeg maar dat je moet pissen, of dat je ergens anders heen gaat. Ze kijkt raar op dat je dit -zomaar ineens- doet. Ze gaat zich waarschijnlijk achter de oren krabben, laat haar maar op haar ongemakkelijk voelen, dat zet ze.. aan het denken!

Maar het gaat erom dat je haar aan het denken zet! In sommige gevallen heeft mij dit zelfs een tweede kans opgeleverd als je haar laten tegenkomt!

En, weg ben jij, degene waarmee zij net zat te praten..'alsof ze moeilijk te krijgen is'. En dan staat ze me lege handen, denkend, hoe dat ineens mogelijk is, dat je weg bent. Ligt het aan haar?

Speel met de dames, praat met ze, en leer wat ze bezig houdt. Het lijkt meestal alsof ze niet willen, maar vrouwen/dames/meisjes gaan (on)bewust stappen om te scoren, net als jij.l Maar dat is niet altijd zo, en jij moet gewoon lekker los zijn. Schijt aan iedereen, het maakt geen ruk uit .. wat jij hebt niks te verliezen(!!)

geloof me. Als vrouwen een vriend hebben, zie je ze amper meer uitgaan. In mijn ogen betekend dit dat een vornamelijke reden is dat ze, net als jij, uitgaan om mensen te 'leren kennen'.

Fijne carnaval verder en conslusie: Maak een indruk dat jij wilt maken, en als zij daar geen interesse in heeft: dan mag ze met een mindere jonge het hazenpad nemen, no hard feelings (+slet)

goed stukje
Are you nuts??
  zondag 5 juli 2009 @ 19:56:33 #121
97111 ukga
Siewosie baas
pi_70678009
iedereen heeft zo ze eigen maneir om te versieren, of een relatie te beginnen met iemand. elkaars manieren afkraken vind ik niet geheel terecht indien je ze zelf niet eerst een paar keer heb geprobeerd.
pi_70789245
Als je echt moeite hebt met het aanspreken van een leuke meid in de kroeg, moet je inderdaad eens met de hierboven al genoemde intentie van 'flink op je bek gaan' gaan stappen. Spreek een heleboel meiden aan, op allerlei andere manieren. Gebruik de slechste versierzinnen die je kan bedenken, en probeer het een paar keer wat 'normaler'. Drink jezelf desnoods flink wat moed in, of ga met vrienden met dezelfde intentie. Beetje de stoere jongen 'moeten' uithangen voor de groep kan je ook al snel over een angstige drempel heentrekken. Gebruik die 'groepsdruk' maar eens in je voordeel.

Je zal snel genoeg merken dat er meiden zijn die zich als enorme bitch gedragen, dat er meiden tussenzitten met enorm weinig humor, dat er meiden zijn die wel om je kunnen lachen en een gesprek met je aangaan, en dat er meiden tussen zitten die gewoon knettergek zijn. Geheid dat als je het een avondje volhoud dat 60 procent van die meiden gewoon gezellig met je babbelen, een drankje doen, een dansje, noem het maar op. Zorg dat je nooit te serieus overkomt, laat zien dat jij gewoon een gezellige avond wil hebben, en ze zal er op ingaan.

Wow, als de onzekere fokkers mijn adviezen niet zouden hebben!
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:49:56 #123
157922 fathank
pi_70790006
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef Felon het volgende:
Als je echt moeite hebt met het aanspreken van een leuke meid in de kroeg, moet je inderdaad eens met de hierboven al genoemde intentie van 'flink op je bek gaan' gaan stappen. Spreek een heleboel meiden aan, op allerlei andere manieren. Gebruik de slechste versierzinnen die je kan bedenken, en probeer het een paar keer wat 'normaler'. Drink jezelf desnoods flink wat moed in, of ga met vrienden met dezelfde intentie. Beetje de stoere jongen 'moeten' uithangen voor de groep kan je ook al snel over een angstige drempel heentrekken. Gebruik die 'groepsdruk' maar eens in je voordeel.

Je zal snel genoeg merken dat er meiden zijn die zich als enorme bitch gedragen, dat er meiden tussenzitten met enorm weinig humor, dat er meiden zijn die wel om je kunnen lachen en een gesprek met je aangaan, en dat er meiden tussen zitten die gewoon knettergek zijn. Geheid dat als je het een avondje volhoud dat 60 procent van die meiden gewoon gezellig met je babbelen, een drankje doen, een dansje, noem het maar op. Zorg dat je nooit te serieus overkomt, laat zien dat jij gewoon een gezellige avond wil hebben, en ze zal er op ingaan.

Wow, als de onzekere fokkers mijn adviezen niet zouden hebben!
En zorg dat je zelf plezier uitstraalt. Dus niet met je chagrijnige kutkop rond gaan lopen omdat je WoW-character net omgelegd is maar een hoop lachen met elkaar etc
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:30:40 #124
241594 iBolt
Lighting
pi_70791483
Gewoon zeggen "Wat zie jij er leuk uit vanavond"

En vervolgens gewoon een gesprek aangaan waardoor ze denkt dat 't gemeend was
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:59:00 #125
52513 whosvegas
The Trickster
pi_70792486
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef fathank het volgende:
Alsof ik op gesprekken zit te wachten. Neuken willen we .
Stoer hoor!
Are you nuts??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')