Vrouwen zien gays als vrienden, dus weinig kans.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:54 schreef balaguer222 het volgende:
Gewoon zo gay mogelijk doen, en uiteindelijk 'speciaal' voor haar wil je wel eens experimenteren met een dame.
Te triest voor woorden. De enige vrouw die reageert in dit topic moet weer typisch een mannenuitspraak doen.Stoer hoor meissie!!quote:Op zondag 22 februari 2009 02:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi, jij bent lekker, ik ook... Neuken?
Niet bij iedereenquote:Op zondag 22 februari 2009 08:43 schreef bentham het volgende:
[..]
Te triest voor woorden. De enige vrouw die reageert in dit topic moet weer typisch een mannenuitspraak doen.Stoer hoor meissie!!![]()
Waarom zou jij versieren? Ben je zo lelijk? Anders moet je lekker jezelf laten versieren. Dit topic is het bewijs hoe triest mannen kunnen zijn!! Alles voor het poesje zullen we maar zeggen..![]()
Als je iemand leuk vind dan gaat het vanzelf. Hier kun je niet op voorhand rationeel over gaan nadenken.
Okay, dat is wel zo. Maar dat betekent dan meestal dat het niets is..toch?quote:
Je bekijkt het nu uitsluitend van vrouwelijk perspectief. Als een man geen stappen onderneemt (dat gaat dus niet vanzelf) kan hij wachten tot 'ie een ons weegt zonder enig succes. Of hij knap of lelijk is maakt daarin niet veel uit.quote:Op zondag 22 februari 2009 08:43 schreef bentham het volgende:
Waarom zou jij versieren? Ben je zo lelijk? Anders moet je lekker jezelf laten versieren. Dit topic is het bewijs hoe triest mannen kunnen zijn!! Alles voor het poesje zullen we maar zeggen..![]()
Als je iemand leuk vind dan gaat het vanzelf. Hier kun je niet op voorhand rationeel over gaan nadenken.
Dus als er geen mannen waren geweest zou er veel minder sex zijn geweest? Of hoe zou je het dan zien? Zouden vrouwen dan alleen maar heel de dag gezellig "spelletjes" doen met elkaar?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bekijkt het nu uitsluitend van vrouwelijk perspectief. Als een man geen stappen onderneemt (dat gaat dus niet vanzelf) kan hij wachten tot 'ie een ons weegt zonder enig succes. Of hij knap of lelijk is maakt daarin niet veel uit.
Hoeft niet per sé een bed te zijn hoor, mag ook achterbank, steegje, bosjes...quote:Op zondag 22 februari 2009 09:35 schreef bentham het volgende:
Want vanuit het perspectief van de man betekent versieren vaak.....iemand het bed in praten...
Naja, bij lesbiennes zie je vaak dat de ene zich wat mannelijker opstelt dan de ander, misschien doet die dan ook dat versierwerk. Maar das pure speculatie van mijn kant, daar heb ik natuurlijk niet veel inzicht in, en al helemaal niet in de hypothetische situatie die jij schetst.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:35 schreef bentham het volgende:
[..]
Dus als er geen mannen waren geweest zou er veel minder sex zijn geweest? Of hoe zou je het dan zien? Zouden vrouwen dan alleen maar heel de dag gezellig "spelletjes" doen met elkaar?
Want vanuit het perspectief van de man betekent versieren vaak.....iemand het bed in praten...
Mijn god...ik wil meteen weer naar een mannenwereld...lesbisch of homo zijn is een vertekend wereldbeeld hebben.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Naja, bij lesbiennes zie je vaak dat de ene zich wat mannelijker opstelt dan de ander, misschien doet die dan ook dat versierwerk. Maar das pure speculatie van mijn kant, daar heb ik natuurlijk niet veel inzicht in, en al helemaal niet in de hypothetische situatie die jij schetst.
Veel relaties zijn dus ontstaan vanwege het feit dat de man een stijve kreeg en drang had om deze in haar vagina te stoppen....tja....en ga je eenmaal deze relatie aan moet je de rest er ook bij nemen...kan ik het zo zien?quote:Wat betreft dat laatste heb je wel gelijk ja, net zoals je laten versieren ook betekend dat je wel meer met die persoon zou willen. In welke vorm dat in bed praten (als je het zo wil noemen) uiteindelijk komt is een tweede, 1 keer seks, een relatie, of iets er tussenin.
Uitleg graag.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:20 schreef Heider00sje het volgende:
... en ik ben er eigenlijk achter gekomen dat de meeste dames dezelfde onzekerheden hebben als de normale mens.
Nee niet generaliseren....quote:Op zondag 22 februari 2009 09:57 schreef Frezer het volgende:ja! Alle mannen in de kroeg die een praatje met je aanknopen hebben een stijve en willen je het liefst accuut penetreren. Beetje zwart-wit wereldbeeld heb je.
Dat zelfs de mooie dames ook zwakke punten hebben, alleen moet je daar achter zien te komen. Hiermee neem je de barrière weg dat ze in de beginfase heeft. Mannen hebben de neiging om (mooie) vrouwen op een voetstuk te plaatsen, maar dat is helemaal niet nodig.quote:
De kans is inderdaad minder groot, maar dat wil niet zeggen dat je kan wachten totdat je een ons weegt hoor.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bekijkt het nu uitsluitend van vrouwelijk perspectief. Als een man geen stappen onderneemt (dat gaat dus niet vanzelf) kan hij wachten tot 'ie een ons weegt zonder enig succes. Of hij knap of lelijk is maakt daarin niet veel uit.
hey ik lees al je stukjes en je hebt een goed idee hoe het moet, maar ik twijfel eraan om je het ook echt toepast. je zei eerder 'soms'.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:24 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
De kans is inderdaad minder groot, maar dat wil niet zeggen dat je kan wachten totdat je een ons weegt hoor.
Ik weet niet hoe het bij jou er aan toe gaat, maar mij spreken ze wel aan. Al komt dat niet erg vaak voor
Mja, het doe van deze topics en psychologie in het algemeen is generaliseren, anders kun je noooit uitspraken doen. Iedereen functioneerd natuurlijk anders, en dus zullen er ook wel dames tussen zitten die wél initiatief nemen.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:24 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
De kans is inderdaad minder groot, maar dat wil niet zeggen dat je kan wachten totdat je een ons weegt hoor.
Ik weet niet hoe het bij jou er aan toe gaat, maar mij spreken ze wel aan. Al komt dat niet erg vaak voor
Dat versieren onderdeel is van een evolutionair ingebakken proces om nageslacht te maken lijkt me toch niet zo'n hele gekke gedachtengang? Dat er in de praktijk een stuk minder zwart-wit in elkaar zit lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:20 schreef bentham het volgende:
[..]
Nee niet generaliseren....
Het is trouwens niet het beeld dat ik heb...er staat een vraagteken achter de zin...
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:30 schreef balaguer222 het volgende:
Uri Geller truukjes doen het goed bij dames.
Heb het vanavond ook weer een keer geprobeerd, dacht dat het wel succes zou hebben maar het viel tegen.
Hey schat, ken je Uri Geller?![]()
> Haha ja dat is die man van TV toch? Die lepels om kan buigen zonder ze aan te raken?
Ja klopt, wat slim ben jij.![]()
> Hihi, dank je.![]()
Ik kan ook zulke truukjes.. Ik kan een lichaamsdeel van vorm laten veranderen zonder deze aan te raken.![]()
> Haha dat geloof ik niet, laat eens zien!
...
> Ieeuuw!! Rot op viezerik!!![]()
![]()
Whehehe..moest ff lachen...![]()
Ik vroeg me eigenlijk meer af hoe jij 'dames' anders ziet dan 'de normale mens'. Bedoel je daar dan mannen mee?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:22 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Dat zelfs de mooie dames ook zwakke punten hebben, alleen moet je daar achter zien te komen. Hiermee neem je de barrière weg dat ze in de beginfase heeft. Mannen hebben de neiging om (mooie) vrouwen op een voetstuk te plaatsen, maar dat is helemaal niet nodig.
Onzekerheden over uiterlijk bedoel ik dan niet, maar meer praktische zaken waar ze onzeker kan zijn. Dit zijn vaak goede gespreksonderwerpen omdat hierdoor het gesprek lekker persoonlijk wordt, en jij degene bent dat haar aan kan vullen.
Begin van het gesprek natuurlijk wel luchtig houden
Dames zijn anders. Dames zijn kut en dom en moeten geslagen worden met schtokken.quote:Ik vroeg me eigenlijk meer af hoe jij 'dames' anders ziet dan 'de normale mens'. Bedoel je daar dan mannen mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |