Dat is een keuze. Je goed recht, enzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
....ik blijf gewoon Fok_light gebruiken
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
ik blijf gewoon Fok_light gebruiken
Ja maar ik wil èn fok light èn een last.fm knopje!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een keuze. Je goed recht, enzo.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik gebruik al jarenfok_light
layout
mooi geel is niet lelijk, lelijk grijs is wel lelijk
maarja nu las ik dus dat het last.fm knopje introduceren doen ze dat alleen in nieuw ' baggerlayout' en dus niet in de oudere layoutik vind het een schande
en ik kan er niet mee omgaan
ik blijf gewoon Fok_light gebruiken
waarom zou ik moeten wennen aan donkere onoverzichtelijke shit met nsfw banners en overbodige functiesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:28 schreef miodzio het volgende:
Noobs uit het stenen tijdperk.
Gebruik gewoon die nieuwe daar zitten veel meer voordelen aan en als je gewend bent aan donkere onoverzichtelijke shit kun je dat ook instellen.
Zo zien de oude layouts er uit, in de nieuwe zitten geen NSFW banners en headers dat zit in Silver. Overbodige functies hoef je niet te gebruiken en kun je in tegenstelling tot andere layouts uitschakelen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom zou ik moeten wennen aan donkere onoverzichtelijke shit met nsfw banners en overbodige functies
Als de functies overbodig zijn dan hoef je toch niet te klagen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom zou ik moeten wennen aan donkere onoverzichtelijke shit met nsfw banners en overbodige functies
welke is een beetje fatsoenlijk dan? tekstonly ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:47 schreef TC03 het volgende:
Zo grappig. Iedereen zeikt altijd op de layouts van Fok (en terecht, ze zien er eigenlijk allemaal niet uit), maar de enige layout die een beetje fatsoenlijk is wordt door veel mensen niet gebruikt.
Mensen zijn inderdaad heel erg eng om te zien:D!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Het beste is natuurlijk gewoon de baggerlayout ook in een gele versie geven. zonder wazige banner met dingen erin. Zat net even 3 min op de baggerlayout en er kwamen al skiers voorbij en een plein met mensen. heeft allemaal geen fok met fok te maken.
tja dan moet je zelf banners gaan zitten maken, wat is er mis met een logo'tje en voor de rest een lekker rustige layout zonder teveel poespas. En OT een last.fm knopje voor de fok_light is volgensmij niet zo moeilijk om te implementeren gewoon een klein icoontje maken en een extra plekje hij kan gewoon in het rijtje met fobo en profiel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:00 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Mensen zijn inderdaad heel erg eng om te zien:D!
Met een abonnement is het mogelijk om custom-headers te maken en dan heb je daar geen last van. Volgens mij staat het ook in de planning om tzt andere lay-outs te maken die gebaseerd zijn op de bagger lay-out.
Nou zo select is de groep baggerlayouters niet hoor. Da's het gros namelijk. (want die is voor iedereen eens als default ingesteld een keer).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
M.a.w. ik vind dat wel leuke functies maarja implenteer ze dan site-wide en niet voor een select groepje.
De Baggerlayout. Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
welke is een beetje fatsoenlijk dan? tekstonly ?
Heel veel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Baggerlayout. Wat is er mis mee?
Het ontbreken van een quickquote knop is alleen jammer.quote:Op zondag 22 februari 2009 05:16 schreef Morwen het volgende:
SilverLekkere rustige layout zonder poespas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |