Staar je daar niet te blind op. Ik heb in mijn klus-huis nu nog open verbindingen met de hoofdpijp van de riolering, omdat de keuken en badkamer boven de vloer nog niet zijn aangesloten. Je zou inderdaad denken dat er een ontzettende putlucht te ruiken moet zijn, toch is dit niet zo.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:25 schreef HermanKuik het volgende:
...
Nog iets. Als er een open verbinding met de standleiding is, zou ik bij de geopende vaatwasseraansluiting een 'putlucht' moeten ruiken. Dat ruik ik niet. Klopt dit? (Alle watersloten=syfons zitten dicht bij de diverse afvalwaterleveranciers en voor de rest is het een open verbinding. Toch?)
Klinkt bekend. Ik heb ook eens gehad dat de spoelbak heul langzaam leeg liep. Hele bende tot het punt waar het de betonvloer ingaat los gehad, geen verstopping kunnen vinden. Conclusie is dan dat het idd verder onder de vloer in je afvoer zit. Dus onder de vloer en met een grote schroevendraaier op het leidingmateriaal getikt om te horen of er ergens een flinke verstopping zat. Die vervolgens gevonden, buizen doorgezaagd en bleek dat er over een lengte van 2,5 meter nog maar een doorvoer van pak em beet een centimer was ofzo.. De vorige eigenaar had waarschijnlijk een jus-fabriek ofzo, wat ze overhield spoelde ze kennlijke door de gootsteen...quote:Op zondag 22 februari 2009 11:25 schreef HermanKuik het volgende:
Update.
Heel verhaal over veer etc. etc. Verstopping verderop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop