Nee speciaal daar lenen dit soort gebeurtenissen zich ook niet echt voor,quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
TT aangepast en in 'foto's' gezet.
Verder zijn de foto's an sich niet speciaal, maar het is een goede registratie van zo'n gebeurtenis.
Waarom zijn ze dan niet speciaal?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
TT aangepast en in 'foto's' gezet.
Verder zijn de foto's an sich niet speciaal, maar het is een goede registratie van zo'n gebeurtenis.
Jij misschien niet inderdaad, ik vind het best interesant om te zien en ik denk vele anderen ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:22 schreef Noxa het volgende:
Foto technisch is er niks spannends aan. Ik zit ook niet te wachten op een serie van een schapen doos waar een lammetje uitgedrukt wordt. Beetje variatie van compositie had de reeks al een hoop goeds gedaan.
Vertel mij dan eens met welke variatie ik hier wat had kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:22 schreef Noxa het volgende:
Foto technisch is er niks spannends aan. Ik zit ook niet te wachten op een serie van een schapen doos waar een lammetje uitgedrukt wordt. Beetje variatie van compositie had de reeks al een hoop goeds gedaan.
Zeker goed geluktquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:29 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens met welke variatie ik hier wat had kunnen doen.
Lammetjes komen n.l. maar aan een kant uit een schaap vandaan![]()
Dan heb je ook nog de beperkte ruimte.
Het ging mij om de registratie van de geboorte en dat is mijns inziens goed gelukt.
Zijn idd geen model foto's, maar dat is niet zo mijn ding.
Camera dichterbij, van onder, van links van rechts, alleen de handen van die mevrouw in beeld. De kop van moeder schaap.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:29 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens met welke variatie ik hier wat had kunnen doen.
Lammetjes komen n.l. maar aan een kant uit een schaap vandaan![]()
Dan heb je ook nog de beperkte ruimte.
Het ging mij om de registratie van de geboorte en dat is mijns inziens goed gelukt.
Zijn idd geen model foto's, maar dat is niet zo mijn ding.
Vruchtvlies, nog gevuld met vruchtwater, zo te zien.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Nette foto's! Wat is die rode "bal" bij de hand van die boerin op foto1? Mijn eerste gedachte was bloedzak..
Dank je Pea.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:11 schreef pea4fun het volgende:
Niet alle series hoeven een uiting van creativiteit te zijn. Ik vind de serie als reportage goed geslaagd. Ik kan me voorstellen dat ze er in een vakblad best interesse in zouden kunnen hebben.
Dat is vruchtvlies en dat komt als eerste naar buiten om de opening wat op te rekken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Nette foto's! Wat is die rode "bal" bij de hand van die boerin op foto1? Mijn eerste gedachte was bloedzak..
Van mij mogen er veel meer van dit soort reportages komen. Ik ben een geboren en getogen grote stad mens. Dus zie dit soort tafereeltjes nooit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:12 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dank je Pea.
Dat dacht ik nu ook.
De meeste showcases en testcases hier moeten altijd voldoen aan creativiteit enz enz enz enz.
Dat is jammer waardoor ook dit soort foto's het hier meestal niet halen.
Dank je Ymke.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Van mij mogen er veel meer van dit soort reportages komen. Ik ben een geboren en getogen grote stad mens. Dus zie dit soort tafereeltjes nooit.
Heb je fotos al tig keer bekeken
Hear hear!!quote:Op zondag 22 februari 2009 11:15 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik zou ook graag op Fok eens wat andere foto's willen zien dan foto's die moeten voldoen aan 80 regels voordat ze goed gevonden worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |