En van spelletjes zekerquote:
Nope. Hij had het vorig jaar, en ook dit jaar al over een prinsessenjurk voor carnaval.. heeft me dagen gekost om hem dat uit zijn hoofd te praten. Nu gaat alles in de uitverkoop, ik ga een prinsessenjurk in de verkleedkrat doen.quote:
haha, ik wil ook een verkleed krat!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En van spelletjes zeker
[..]
Nope. Hij had het vorig jaar, en ook dit jaar al over een prinsessenjurk voor carnaval.. heeft me dagen gekost om hem dat uit zijn hoofd te praten. Nu gaat alles in de uitverkoop, ik ga een prinsessenjurk in de verkleedkrat doen.
ik heb koffie gedronken, geshopt en bier gedronken.. en dat allemaal met vrienden!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:58 schreef DR34M3R het volgende:
Maar Snuit, nu ben ik wel heel nieuwsgierig waar die TT vandaan komt. Waarom was je er gisteren niet, wat heb je gedaan?
Hier nog in boxerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:58 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb mijn pyjama nog aan.. dan mag ik hier nu niet posten natuurlijk.
een man in badpak is sowieso vreemd..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:01 schreef kwaakvaak het volgende:
Dan ga ik nu maar eens naakt onder de douche staan, want om nu in badpak onder de douche te gaan is ook zowat he
Waar komt de TT dan wel vandaan? Wat is er na dat bier drinken dan gebeurd?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb koffie gedronken, geshopt en bier gedronken.. en dat allemaal met vrienden!
echt niet!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
een man in badpak is sowieso vreemd..
nou ok. Maar ik zie liever zonder hoor...quote:
You don't want to know!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar komt de TT dan wel vandaan? Wat is er na dat bier drinken dan gebeurd?
Dat kan nooit goed gegaan zijn, zonder vrouw erbij die de zaak een beetje recht houdt..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
You don't want to know!allemaal mannen bij elkaar
en dat klopt....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed gegaan zijn, zonder vrouw erbij die de zaak een beetje recht houdt..
ja, teveel rustquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
Op de valreep, goedemorgen! Wat een rust hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |