abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2009 @ 05:26:10 #16
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_66306031
Ik heb een tijd in een snackbar gewerkt tijdens mijn school en studie, daar was het ook "normaal" om er curry op te doen . Ik vroeg meestal wat ze wilden omdat ik het zelf met ketchup eigenlijk lekkerder vind
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_66306034
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 05:25 schreef Pacmaniac het volgende:
Het wordt er dan ook met de paplepel ingeslagen!

[ afbeelding ]

Ketchup-babyvoeding
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66306050
Ketchup .
pi_66306052

met Curry!!
En dat kan zomaar.....?
pi_66306123
Speciaal = curry.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_66306131
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 05:56 schreef Mikkie het volgende:
Speciaal = curry.
Speciaal = curry óf ketchup en niet per definitie curry
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_66306137
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 06:00 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Speciaal = curry óf ketchup en niet per definitie curry

Dat was nou juist het grote probleem. We worden meteen weer met de neus op de feiten gedrukt.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66306150
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 06:03 schreef Twerk het volgende:

[..]

Dat was nou juist het grote probleem. We worden meteen weer met de neus op de feiten gedrukt.
Precies. Even topickaap Mensen die een patatje oorlog standaard met uitjes doen. Volgens mij moeten de uitjes optioneel zijn en niet bij het basispakket horen. Slechte (lees niet zoete) goedkope uien verneuken zelfs de kwalitatief meest briljante sauzen.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_66306153
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 06:09 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Precies. Even topickaap Mensen die een patatje oorlog standaard met uitjes doen. Volgens mij moeten de uitjes optioneel zijn en niet bij het basispakket horen. Slechte (lees niet zoete) goedkope uien verneuken zelfs de kwalitatief meest briljante sauzen.
Idd van die smakeloze, bijna plastic aandoende uitjes. Kunnen echt een spelbreker zijn en zelfs de meest geniale sauzen te niet doen. Onverantwoord.
pi_66306167
Ik woon m'n leven lang al in Amsterdam en heb nog nooit een speciaal met curry gehad (zonder dat ik er specifiek om vroeg.)
Patatje speciaal = met ketchup.
-
pi_66306173
Friet met ketchup als het moet.... alleen ik hou niet zo van friet

die joppiesaus vind ik echt verschrikkelijk
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_66306260
Curry , ben geen ketchup fan. En het is patat ....
Life is a bitch , so fuck it
pi_66306282
Juist! Ketchup!
Stel mafketels met die curry!
Maar je mag er bij mij ook lekker pittige pindasaus overheen gooien.
pi_66306307
Speciaal gaarne met ketchup en ik vergeet het wel eens te zeggen en dan is het dus altijd curry

ps: discussies over patat of friet worden direct verwijderd. Dit is een topic over curry of ketchup.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 21 februari 2009 @ 07:19:23 #30
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_66306312
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 05:10 schreef NanKing het volgende:
Ketchup .

Ik zeg het er altijd bij trouwens omdat het standaard met curry geleverd wordt overal.
Zelfde, ketchup is veel lekkerder, geeft het zo'n fijn zoet-zuur effect. Met curry is het alleen maar zoet met uitjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')