Jij spéélt hierop?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet een hip, vet cool en gruwelijk instrument
Nee, ik heb er bloemen in staanquote:
Ik ben veel knapper dan Mickeyquote:Sorry, ik keek even naar Mickey Rourke.
Het zal tijd worden.quote:Plaatje komt eraan.
Wel water geven, hè.quote:
Kunst, van zijn oude gezicht is weinig meer over.quote:Ik ben veel knapper dan Mickey![]()
Doe je best.quote:Het zal tijd worden.
Fout en fout.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een actrice, zoveel lijkt me zeker. Ik sluit echter niet uit dat ze Amerikaans staatsburger is.
Had je liever een plaatje van een wazige wetenschapper?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kom te vaak bij de buren over de vloer.
Ik kom zéker te vaak bij de buren over de vloer.quote:
Bij de buren raad ik zo'n beetje de helft van alle plaatjes, hier raad ik over het algemeen geen deuk in een pakje boter.quote:[..]
Had je liever een plaatje van een wazige wetenschapper?
Suske en Wiske en de wazige wetenschapper
Dan is díe andere reeks de reeks voor dummy's!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij de buren raad ik zo'n beetje de helft van alle plaatjes, hier raad ik over het algemeen geen deuk in een pakje boter.
Ze zag de tram niet van links komen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Lezen doet ze sowieso niet meer, want ze is overleden.
Hmmm... maar is er een verband tussen haar overlijden met het hebben van maar één oog?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Het was geen type voor het openbaar vervoer. Ik denk niet dat ze ooit in een tram, bus of metro heeft gezeten. (Dit is een hint.)
Nee. Dit is een artistieke foto. Zij kende de fotograaf héél goed. (Alweer een hint.)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm... maar is er een verband tussen haar overlijden met het hebben van maar één oog?
Toevallig dus?quote:
Je kunt anders nog wel zien dat ze maar één oog heeft.quote:Dit is een artistieke foto.
De kleding die mevrouw draagt op de foto verraadde dat al een beetje.quote:Zij kende de fotograaf héél goed. (Alweer een hint.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |