Ik vind jou heel eng!!!!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:18 schreef Paul het volgende:
Ik ben een btje bang voor het hupt
quote:
Masochistische geest?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:23 schreef IHVK het volgende:
Je hebt ook een enge film in je avatar.
Wat heb je met enge films.
Nee hoor je gaat veel te langzaam we hebben nu inmiddels al kleinkinderen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Of ga ik nu te snel van den stapel?
NU word ik pas echt bang...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Of ga ik nu te snel van den stapel?
Heb net de deur gebarricadeerd, niets persoonlijks hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef trifko het volgende:
Als je bang bent wil ik wel bij je komen slapen..
Verdomme, daar gaat 't verrassings-effect.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef TeenWolf het volgende:
in je kamer zit een neukgeest, vannacht word je geneukt...
EERSTE MAN!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef TeenWolf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Saillant detail: zijn broer is van de verkeerde kaant en slaapt op dezelfde kamer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef TeenWolf het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |