Doe maar gek hoor, gelijk helemaal vooraan staanquote:Op zondag 22 februari 2009 00:44 schreef kalinho het volgende:
[..]
Hey ik zie mezelfRood-zwarte capuchon vooraan.
Eerste europese uitwedtrijd voor mij, sowies mn eerste uitwedstrijd ooit maa rik heb voor 200% genoten. Wat een sfeer, ontlading en..nja alles gewoon![]()
Blij dat ik mn return kaartje vorige maand voor ¤ 25 al gekocht heb
Leuk filmpje, wel een kut plekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef Silenus het volgende:
twas of daar, of in het vak ernaast. Nou de keus was voor ons snel gemaaktquote:Op zondag 22 februari 2009 00:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doe maar gek hoor, gelijk helemaal vooraan staan
Ja haha ik stond ook te ja-en. Twas meer van SCHIEET NOUUUU en dan handen in het haar als die bal weer gespeeld wordtquote:Op zondag 22 februari 2009 00:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jezus, hoe sta jij![]()
Handen in je haar en al te juichen terwijl iedereen aan het ja én is![]()
quote:De Zweedse arbiter Stefan Johannesson zal Ajax - Fiorentina fluiten. De 37-jarige Zweed floot slechts drie keer eerder een officiële internationale wedstrijd.
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat Ajax dit seizoen ook echt het geluk niet mee heeft. Er zijn zat voorbeelden te noemen. Als AZ slecht speelt tegen Vitesse, dan pakken ze nog een punt, terwijl ze eigenlijk een strafschop tegen hadden moeten krijgen en Romero moest van het veld gestuurd moest worden. Bij ons wordt de ene week een doelpunt onterecht afgekeurd voor buitenspel, terwijl in Alkmaar een 100% goal van de tegenstander wordt afgekeurd. Wij krijgen rode kaarten die nooit gegeven hadden mogen worden (Sno, Vertonghen, Cvitanich). En nu weer Groningen die absoluut verdiende om te winnen na al die kansen, maar doet het niet. Al dit gedoe bij elkaar zorgt dat we nu mijlenver achterstaan en misschien zelfs geen tweede gaan worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Ow boehoe, het is een complot.Kom op zeg RayMania, sta hier boven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Ik weet het toch wel zeker hoor! hele kut tijd...quote:Op zondag 22 februari 2009 09:40 schreef RayMania het volgende:
Ik weet het niet hoor, 16:30. Best een kuttijd.
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat Ajax dit seizoen ook echt het geluk niet mee heeft. Er zijn zat voorbeelden te noemen. Als AZ slecht speelt tegen Vitesse, dan pakken ze nog een punt, terwijl ze eigenlijk een strafschop tegen hadden moeten krijgen en Romero moest van het veld gestuurd moest worden. Bij ons wordt de ene week een doelpunt onterecht afgekeurd voor buitenspel, terwijl in Alkmaar een 100% goal van de tegenstander wordt afgekeurd. Wij krijgen rode kaarten die nooit gegeven hadden mogen worden (Sno, Vertonghen, Cvitanich). En nu weer Groningen die absoluut verdiende om te winnen na al die kansen, maar doet het niet. Al dit gedoe bij elkaar zorgt dat we nu mijlenver achterstaan en misschien zelfs geen tweede gaan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ja, ik weet hetquote:
Geheel terecht lijkt mij.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leo in de basis voor Mikki.
Dure bankzitter
Maar misschien start Urby niet vanwege nekklachten.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dure bankzitter
Ik denk Sulejmani. Aissati laten starten nu, komt denk ik nog te vroeg. Gewoon rustig brengenquote:Op zondag 22 februari 2009 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar misschien start Urby niet vanwege nekklachten.
Dan zal Sulejmani wel in de basis staan denk ik, of toch Aissati?
Terecht, als je niet goed speelt zit je op de bankquote:Op zondag 22 februari 2009 11:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dure bankzitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |