abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66406879
Deze uitschakeling zou ik minder erg vinden dan de uitschakelingen tegen Kopenhagen en Zagreb.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66406976
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef RayMania het volgende:
Deze uitschakeling zou ik minder erg vinden dan de uitschakelingen tegen Kopenhagen en Zagreb.
Die wedstrijd thuis tegen Kopenhagen was echt een van de vreemdste wedstrijden die ik ooit heb meegemaakt. Ajax was toen echt oppermachtig. Ze kregen kans na kans, Kopenhagen kreeg anderhalve kans en scoorde 2 keer. Ik kon het echt niet geloven na afloop.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66406979
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef RayMania het volgende:
Tuurlijk. Het is toch niet schandelijk om in de tweede ronde vd UEFA cup uitgeschakeld te worden door Fiorentina?
pi_66407032
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef toma het volgende:

[..]

Tuurlijk. Het is toch niet schandelijk om in de tweede ronde vd UEFA cup uitgeschakeld te worden door Fiorentina?
Derde ronde.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66407061
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:47 schreef RayMania het volgende:

[..]

Derde ronde.
dat zeg ik
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:49:06 #56
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66407092
Ik begrijp de visie van Ray Mania wel. Als je dit keer uitgeschakeld wordt verlies je van een club die zich vorig jaar bij de eerste vier in Italie genesteld had. De vorige keren verlies je van clubs die hooguit tot de Europese middenmoot behoren.
pi_66407213
Het ligt er helemaal aan hoe je uitgeschakeld wordt. Strijdend ten onder, tegenstander is gewoon beter, kan ik mee leven. Maar als er gewoon slordig gespeeld wordt, er is niet voor elkaar gewerkt en je vliegt er uit, dat trek ik slecht.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66407306
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef Suijk het volgende:
Het ligt er helemaal aan hoe je uitgeschakeld wordt. Strijdend ten onder, tegenstander is gewoon beter, kan ik mee leven. Maar als er gewoon slordig gespeeld wordt, er is niet voor elkaar gewerkt en je vliegt er uit, dat trek ik slecht.
Strijdend ten onder maar in de laatste minuut uitgeschakeld worden trek ik ook vrij slecht hoor
pi_66407436
Geen enkele uitschakeling is goed te trekken .
pi_66407587
Ajax Hopelijk gaan ze wel door
pi_66411331
1-3 fiorentina
pi_66411394
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen enkele uitschakeling is goed te trekken .
Nee, maar van de ene uitschakeling word je een jaar later nog gillend wakker en bij de andere weet je dat het toch kansloos was.

We zullen wel zien, heb er nog best wel een beetje een hard hoofd in.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:46:52 #63
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66411453
Ajax maakt het thuis gewoon af.
pi_66411510
Als Suarez een goede dag heeft is alles mogelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66411592
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Als Suarez een goede dag heeft is alles mogelijk.
Als ie de kansen mist zoals tegen FC Volendam dan zijn jullie kansloos morgen
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:51:24 #66
198365 Morendo
The Real Deal
pi_66411593
Mits Suarez een beetje scherper is dan tegen Volendam heb ik er wel vertrouwen in. Bovendien kunnen we een sterkere opstelling maken dan in de uitwedstrijd. Ik hoop dat van Basten niet te verdedigend begint, want 'berekend spelen' of 'op een gelijkspelletje mikken' ja, dat kunnen wij nu eenmaal niet.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_66411657
Mja ik verwacht eerlijk gezegd dat Fiorentina ook wel een beetje scherper is dan FC Volendam.
Ben bang voor eenzelfde scenario als wat PSV had niet al te lang geleden.
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:08:21 #68
198365 Morendo
The Real Deal
pi_66412114
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:53 schreef neilpad het volgende:
Mja ik verwacht eerlijk gezegd dat Fiorentina ook wel een beetje scherper is dan FC Volendam.
Ben bang voor eenzelfde scenario als wat PSV had niet al te lang geleden.
Toen ze tegen die Zuid-Franse havenstad moesten? Tja, Fiorentina is gewoon sterker dan ons en als Gilardino en Mutu scherp zijn wordt het zéér lastig.
pi_66412232
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop echt niet op een strafschoppenserie, dat trek ik echt niet. Bij de laatste keer (Ajax - AZ) scheet ik tachtig kleuren voor de televisie.
Alle pingels van Ajax gingen er wel onberispelijk hard en goed in toen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:15:28 #70
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66412376
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:11 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Alle pingels van Ajax gingen er wel onberispelijk hard en goed in toen.
Zelfs van gasten waarvan ik vantevoren zeker wist dat ze zouden missen (Lindenbergh en De Mul).
Maar die spanning tijdens zo'n strafschoppenserie is echt ondraaglijk, ik vind het al spannend als het om teams gaat waar ik niet eens voor ben.

Maar echt, dan ga ik door een hel. Die gang naar de penaltystip, elke keer als de tegenstander scoort de wetenschap dat Ajax ook MOET scoren...Ik word nu al gespannen bij de gedachte dat het pingels worden donderdag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_66412969
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:08 schreef Morendo het volgende:

[..]

Toen ze tegen die Zuid-Franse havenstad moesten? Tja, Fiorentina is gewoon sterker dan ons en als Gilardino en Mutu scherp zijn wordt het zéér lastig.
Nee vorig jaar speelden PSV ook tegen Fiorentina in de UEFA Cup. Uit een knappe 1-1 met een goal van held Koef, maar thuis gingen we er erg kansloos af met 0-2. Schitterende vrije trap van Mutu nog.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_66413315
Wat een pegel was dat, iedereen keek naar Mutu en dacht, dit ga je niet flikken. Hij legt hem klaar, kijkt nog ff vol concentratie naar de goal, neemt een aanloop en prachtig in de verre hoek. Wat een goal!
pi_66413417
wordt pittig, gewoon 11 man in de goal en op hoop van zege
pi_66413700
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zelfs van gasten waarvan ik vantevoren zeker wist dat ze zouden missen (Lindenbergh en De Mul).
Maar die spanning tijdens zo'n strafschoppenserie is echt ondraaglijk, ik vind het al spannend als het om teams gaat waar ik niet eens voor ben.

Maar echt, dan ga ik door een hel. Die gang naar de penaltystip, elke keer als de tegenstander scoort de wetenschap dat Ajax ook MOET scoren...Ik word nu al gespannen bij de gedachte dat het pingels worden donderdag.
Wordt weer snel tijd voor nog zo'n finale. De tering, wat een prachtige dag was dat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:57:02 #75
198365 Morendo
The Real Deal
pi_66413970
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef neilpad het volgende:

[..]

Nee vorig jaar speelden PSV ook tegen Fiorentina in de UEFA Cup. Uit een knappe 1-1 met een goal van held Koef, maar thuis gingen we er erg kansloos af met 0-2. Schitterende vrije trap van Mutu nog.
Ik kan het me weer herinneren. Zo'n scenario zit er natuurlijk altijd in. Hoewel wij nu een betere uitgangspositie hebben dan PSV toen. Maar optimistisch blijven: Ajax - FC Twente in de 8e finale, hoe geil is dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')