Die wedstrijd thuis tegen Kopenhagen was echt een van de vreemdste wedstrijden die ik ooit heb meegemaakt. Ajax was toen echt oppermachtig. Ze kregen kans na kans, Kopenhagen kreeg anderhalve kans en scoorde 2 keer. Ik kon het echt niet geloven na afloop.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef RayMania het volgende:
Deze uitschakeling zou ik minder erg vinden dan de uitschakelingen tegen Kopenhagen en Zagreb.
Tuurlijk. Het is toch niet schandelijk om in de tweede ronde vd UEFA cup uitgeschakeld te worden door Fiorentina?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef RayMania het volgende:
Deze uitschakeling zou ik minder erg vinden dan de uitschakelingen tegen Kopenhagen en Zagreb.
Derde ronde.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef toma het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het is toch niet schandelijk om in de tweede ronde vd UEFA cup uitgeschakeld te worden door Fiorentina?
Strijdend ten onder maar in de laatste minuut uitgeschakeld worden trek ik ook vrij slecht hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef Suijk het volgende:
Het ligt er helemaal aan hoe je uitgeschakeld wordt. Strijdend ten onder, tegenstander is gewoon beter, kan ik mee leven. Maar als er gewoon slordig gespeeld wordt, er is niet voor elkaar gewerkt en je vliegt er uit, dat trek ik slecht.
Nee, maar van de ene uitschakeling word je een jaar later nog gillend wakker en bij de andere weet je dat het toch kansloos was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen enkele uitschakeling is goed te trekken.
Als ie de kansen mist zoals tegen FC Volendam dan zijn jullie kansloos morgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Als Suarez een goede dag heeft is alles mogelijk.
Toen ze tegen die Zuid-Franse havenstad moesten? Tja, Fiorentina is gewoon sterker dan ons en als Gilardino en Mutu scherp zijn wordt het zéér lastig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:53 schreef neilpad het volgende:
Mja ik verwacht eerlijk gezegd dat Fiorentina ook wel een beetje scherper is dan FC Volendam.
Ben bang voor eenzelfde scenario als wat PSV had niet al te lang geleden.
Alle pingels van Ajax gingen er wel onberispelijk hard en goed in toen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop echt niet op een strafschoppenserie, dat trek ik echt niet. Bij de laatste keer (Ajax - AZ) scheet ik tachtig kleuren voor de televisie.
Zelfs van gasten waarvan ik vantevoren zeker wist dat ze zouden missen (Lindenbergh en De Mul).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Alle pingels van Ajax gingen er wel onberispelijk hard en goed in toen.
Nee vorig jaar speelden PSV ook tegen Fiorentina in de UEFA Cup. Uit een knappe 1-1 met een goal van held Koef, maar thuis gingen we er erg kansloos af met 0-2. Schitterende vrije trap van Mutu nog.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toen ze tegen die Zuid-Franse havenstad moesten? Tja, Fiorentina is gewoon sterker dan ons en als Gilardino en Mutu scherp zijn wordt het zéér lastig.
Wordt weer snel tijd voor nog zo'n finale. De tering, wat een prachtige dag was dat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfs van gasten waarvan ik vantevoren zeker wist dat ze zouden missen (Lindenbergh en De Mul).
Maar die spanning tijdens zo'n strafschoppenserie is echt ondraaglijk, ik vind het al spannend als het om teams gaat waar ik niet eens voor ben.
Maar echt, dan ga ik door een hel. Die gang naar de penaltystip, elke keer als de tegenstander scoort de wetenschap dat Ajax ook MOET scoren...Ik word nu al gespannen bij de gedachte dat het pingels worden donderdag.
Ik kan het me weer herinneren. Zo'n scenario zit er natuurlijk altijd in. Hoewel wij nu een betere uitgangspositie hebben dan PSV toen. Maar optimistisch blijven: Ajax - FC Twente in de 8e finale, hoe geil is dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef neilpad het volgende:
[..]
Nee vorig jaar speelden PSV ook tegen Fiorentina in de UEFA Cup. Uit een knappe 1-1 met een goal van held Koef, maar thuis gingen we er erg kansloos af met 0-2. Schitterende vrije trap van Mutu nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |