Vlak na zo'n wedstrijd denk ik ook altijd dat we wereldkampioen worden, het begint nu alweer realistische vormen aan te nemen. We zijn er nog lang niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:51 schreef Jasza het volgende:
Erg lastig, hoorde gister al iedereen dat we wel doorgingen. Logisch als je 0-1 wint maar met die schijtpizza's weet je het nooit.
Dat valt wel mee hoor. Vooral uit bakten we er weinig van. Tot dit seizoen. Uit gaat het primaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:04 schreef Radegast het volgende:
Ajax bakt er thuis weinig van in knockoutwedstrijden de laatste jaren, ik schat de kans op doorgaan op 50-50.
1 of 2 goals maakt in dezen niet uit he. Fiorentina moet er sowieso 2 scoren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef RayMania het volgende:
Hopen op een vroege goal (zoals tegen Slavia) en dan lekker die Italianen weg counteren. Met twee goals moet Ajax toch wel doorgaan.
Ik hoop echt niet op een strafschoppenserie, dat trek ik echt niet. Bij de laatste keer (Ajax - AZ) scheet ik tachtig kleuren voor de televisie.
Twee goals geeft toch een lekker gevoel. Dan kan het gewoon niet misgaan. Eén goaltje is te weinig, zeker als die vroeg gescoord is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:26 schreef Breach het volgende:
[..]
1 of 2 goals maakt in dezen niet uit he. Fiorentina moet er sowieso 2 scoren.
Ow ik dacht dat je met 2 goals bedoelde inclusief de goal van donderdagquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twee goals geeft toch een lekker gevoel. Dan kan het gewoon niet misgaan. Eén goaltje is te weinig, zeker als die vroeg gescoord is.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het zal héél moeilijk worden.
Ik herinner me ook nog een 1-2 in Kopenhagen, daarom heb ik er ook geen goed gevoel over.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:23 schreef Tvduijn het volgende:
Ik heb er een slecht gevoel over eigenlijk.
Kan me nog een 0-1 uit in Zagreb herinneren....
Ik hoop hetquote:Op zondag 22 februari 2009 16:55 schreef The_Verve het volgende:
Ik denk 0-2. Mutu en Gilardino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |