Maandag avond 27/4 binnen gegaan en ons aangemeld om 18:50
Daar werden we naar de arbeidskamer gebracht en kregen daar uitleg over hoe alles eventueel ging lopen.
Om 20:40 kwam onze gyné binnen met de vraag of we het aan konden als ons dochtertje eventueel levend geboren werd en uiteraard zeiden we ja, dat is onze wens.
Om 21:20 hebben ze dan een balonnetje gestoken om de baarmoederhals te verweken.
Om 22:10 kreeg ik de epidurale waar ze op aandrongen en ik moet zeggen ik ben b lij dat ik dit voor mijn zoon niet heb genomen want mijn ervaring van een epidurale is geen goede. Maar dit ter zijde.
Rond 23u kreeg ik een gel opgespoten maar ze zeiden dat dit nog niet veel ging doen. Dachten ze!!
Maar rond 03u kreeg ik al weeën en ik heb rond 03:30 dan ook de verpleging geroepen.
Rond 07:30 moest ik plassen en ik ben dan ook spontaan het balonnetje verloren.
Omstreeks 08u kwam onze gyné binnen om me te toucheren en ja hoor ons meisje was klaar om geboren te worden. Onze gyné ging zich klaar maken en toen ze binnen kwam moest ik mijn volgende contractie afwachten en ik mocht persen, mijn dochtertje werd geboren na 1x te persen omstreeks 08:27 te Edegem op 28/4/2009.
Fee* is haar naam, 28cm en 700gr. Ze is zo mooi.
Er bleken nog afwijkingen zienbaar te zijn aan haar en we hebben besloten om akkoord te gaan met een autopsie. Hiervan zullen we in juli/augustus een uitslag krijgen, tot dan heerst bij mij de vraag “WAAROM ons dochtertje”?
We hebben haar bij ons gehouden, ze deed haar oogjes ook open zo’n 3x, ze wou ons zien denk ik dan

), ze is bij ons heengegaan rond 09:14 en dat vind ik fantastisch dat we haar dat nog hebben kunnen schenken.
Om 13:55 hebben we besloten haar voorgoed af te geven. Ik heb haar gekust, gekust, gekust. Dag lieve Fee*, onze mooie engel voorgoed in ons hart, mama en papa houden zielsveel van jou!!!
We zijn het weekend van 1/5 er eens tussenuit geweest, die lange 12 weken hebben ons zeker vermoeid, maar het was de moeite waard want we hebben haar gezien, gepakt en gekust, dat nemen ze ons nooit af!
Vandaag 4/5 is de crematie