Hier gaat alles zijn gangetje, ik ben ondertussen op reis geweest, ons meisje is gecremeerd, de fakturen lopen nu als een trein binne, spijtig dat je dan uiteindelijk moet betalen voor niets, ik had het liever anders betaald. Maar dat terzijde
Ik ben gisteren naar gyné geweest op controle en alles was ok
Ze had ook nog niet zoveel vernomen over Fee*, ze zijn nog bezig met de onderzoeken
23/6 hebben ze stafvergadering en dan kan het wel eens zijn dat we de mensen van genetica horen met een resultaat, dat ze een syndroom had dat staat 100% vast
De erfelijkheid gaan ze ook onderzoeken voor een eventuele andere zwangerschap
Maar mijn gyné stelde me gerust als ik nog zwanger ben dat ze het dan sneller gaan zien, ik zal van in het begin speciale controle's krijgen. Ik ga max 16 weken ver zijn, misschien kan het nog in een punctie opgespoord worden maar uisluitsel daarover weet ik pas als de mensen van genetica rond zijn met alles.
Dus het zijn nog spannende weken. En hopelijk als we het reslutaat hebben, dat we dan rust vinden door alles op een rijtje te zetten.
Ik b en gebroken door het verlies, al weet ik dan ons meisje geen levens bestaan had, maar dat ik er enorm veel pijn van heb dat is zeker!
28 weken heb ik haar gedragen, volgende maand zou ze geboren worden, ooh wat had ik nog graag zwanger van haar geweest op een andere manier
Hopelijk is er voor ons nog een kleintje weggelegd, gezond en wel.
Liefs aan allen