Hoe vond je GTAIV eigenlijk Gijs? Ik vond het een fantastisch spel, en serieus, met deze extra content zet Rockstar toch echt een nieuwe maatstaf wat DLC betreft. Nieuwe hoofdpersonen, nieuwe missies, nieuwe muziek, nieuwe voertuigen, een betere besturing van motoren...het voelt eerder aan als een "Liberty Stories" (nieuw deel in bekende stad) dan als DLC.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Sjotime het volgende:
Noem me trouwens maar een idioot maar ik ga de DLC van Prince of Persia wel kopen. GTAIV denk ik niet,....
[ afbeelding ]
Ja, kwaliteit is fantastisch! Stick voelt lekker zwaar en stevig aan. Die laat je niet makkelijk van je schoot vallen! Nu maar hopen dat SFIV snel binnenkomt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:05 schreef Sjotime het volgende:
Maar Gijs vertel,... je stick,... hoe voelt die aan? Je hebt wel de beste ooit gemaakt nu he!
Gijs ik vond GTAIV echt fantastisch! Echt van genoten,..... ik dacht alleen eerlijk gezegd dat de DLC meer van hetzelfde zou zijn! Hoop mensen die zeggen dat GTA zuigt enzo,........quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe vond je GTAIV eigenlijk Gijs? Ik vond het een fantastisch spel, en serieus, met deze extra content zet Rockstar toch echt een nieuwe maatstaf wat DLC betreft. Nieuwe missies, nieuwe muziek, nieuwe voertuigen, een betere besturing van motoren...het voelt eerder aan als een "Liberty Stories" (nieuw deel in bekende stad) dan als DLC.
Je moet natuurlijk in de stemming zijn voor GTA. Het type missie is niet anders dan in GTAIV. Maar goed, is er wat dat betreft veel verandert sinds GTAIII? Enige verschil is dat het nu daadwerkelijk LEUK is om motor te rijden ipv frustrerend! 15 uur extra gameplay Gijs!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Sjotime het volgende:
Gijs ik vond GTAIV echt fantastisch! Echt van genoten,..... ik dacht alleen eerlijk gezegd dat de DLC meer van hetzelfde zou zijn! Hoop mensen die zeggen dat GTA zuigt enzo,........Tja dat blijft persoonlijk, maar ik vond het een geweldig spel!
Het enige wat ik hekelde waren de racesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk in de stemming zijn voor GTA. Het type missie is niet anders dan in GTAIV. Maar goed, is er wat dat betreft veel verandert sinds GTAIII? Enige verschil is dat het nu daadwerkelijk LEUK is om motor te rijden ipv frustrerend! 15 uur extra gameplay Gijs!
[ afbeelding ]
Net in formatie met mijn "Brothers" naar een missie gereden, terwijl Bon Jovi's Dead or Alive op de radio speelde!Dat geeft dat heerlijke GTA-gevoel waarom ik deze games speel!
![]()
![]()
Die zijn in dit deel dus leuk!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:40 schreef Sjotime het volgende:
Het enige wat ik hekelde waren de races
POPquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die zijn in dit deel dus leuk!In de vorige delen HAATTE is de races ook echt intens! Zoveel lopen schelden! Maar nu zoek ik ze zelf op! Wat het leuk maakt is dat je andere motorrijders van hun motor kunt afmeppen met een baseball bat. Beetje Road Rage achtig zeg maar.
Bij 69 stukjs krijg je een achievement, dus zelfs als je een race niet wint heb je toch het gevoel dat je voortgang maakt.
*PETS*
Deze DLC is echt de 1600 punten waard. Die van Fallout 3 kostte de helft en daar was ik in 2,5 uur doorheen.Zal voor PoP niet anders zijn vermoed ik.
Als je in de stemming bent voor meer GTA: doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Sjotime het volgende:
Maar ik zal eens kijken Gijs,.......... je hyped me!
quote:Jongen sterft aan anale verwonding
In China is een 14-jarige jongen gestorven aan verwondingen in zijn rectum omdat zijn bureaustoel ontplofte. Door de ontploffing schoten er scherpe stoeldelen zijn gat in. Hij was nog in staat zijn pa te bellen die een ambulance naar het huis stuurde. Het mocht niet baten, de jongen overleed onderweg naar het ziekenhuis.
Het slachtoffertje was alleen thuis en zat achter de pc. De stoel had een standaard gascilinder in de poot om, via gasdruk, de hoogte te regelen. Die cilinder is geëxplodeerd en heeft scherpe metalen voorwerpen direct de rectum van het onfortuinlijke slachtoffer in gelanceerd.
Saillant detail: in het ziekenhuis waren eerder deze maand al drie soortgelijke gevallen gemeld. Het lijkt er dus sterk op dat de lokale stoelenfabrikant zich eens achter de oren moet krabben. En in 2007 werd er al eens een 67-jarige man opgenomen met een voorwerp in zijn kont met een lengte van 20 centimeter. Ook bij deze bejaarde man was de stoel geëxplodeerd.
http://www.spitsnieuws.nl(...)an_anale_verwon.html
Hadden minimaal borsten bij je TVP kunnen staan toch?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hadden minimaal borsten bij je TVP kunnen staan toch?
SNOT uit mijn neus!!!!!quote:
Die cam gaat gewoon op en neer als ie ook maar een beetje springtquote:
1e pagina. En ik heb een paar topics gebookmarked.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:03 schreef Sjotime het volgende:
Strol,... dat Neogaf forum is best gaaf maar iets zoeken is echt hel. Alles is gewoon op diverse pagina's gezet? Best pittig,... check jij gewoon de eerste 5 pages ofzo voor info?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |