abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_235126
Ik zat me net af te vragen. Zou bart nog wel zo populair zijn als sabimbo nog in het huis had gezeten???

reacties en andere doem scenarios zijn welkom

pi_235127
Ik vroeg met net af waar ik de afstandsbediening had liggen...

Als je er zelf al zo weinig over weet te zeggen dan mik je zo'n vraagje toch gewoon in een lopend topic...

Here we are now, entertain us.
pi_235128
nou EXCUSE ME hey...
ik probeer alleen een nieuwe discussie te openen. Moet je dan perse een hele laptekst tikken. Het gaat er toch om om reacties op te wekken niet dan.
pi_235129
Nee club, dit forum is niet zo populair geworden doordat mensen topics openen om reacties op te wekken. Het is zo succesvol doordat er zulke leuke stukjes geschreven worden en zulke originele opinies verwoord worden.

Je mag van mij alle topics van de wereld openen; ik heb hier niets meer te zeggen dan jij.
Het enige dat je moet doen is je afvragen wat het toevoegt aan die andere 2800 topics die we hier in BB al gehad hebben. Anders dwing je duizenden lezers per dag een topic te openenen waar niets van betekenis in staat. Dat is jammer voor hun en jammer voor jou omdat je geen reaktie krijgt op je vraag.

Dus heb je iets belangwekkends te melden en past het slecht in de bestaande lijst topics: feel free en start een discussie. Heb je dat niet: mik je opmerking in een bestaand topic.

Normaal reageer ik niet eens op dit soort topics; blijft het op de 0 reakties hangen en that's it. Ter lering en de vermaak wil ik dan nu wel eens reageren. Maakt het voor anderen misschien ook duidelijk.

vrijdag 24 december 1999 @ 00:04:00 #5
995 PeteRp
What a decade!
pi_235130
Ik vind het wel een leuke vraag. Ik denk het namelijk van niet. Bart is opgebloeid sinds het vertrek van Sabbelientje. Voor die tijd was hij een mak schaap en voor mij nominatiewaardig. Sinds Sabjes vertrek is Bart favoriet.

Ennuh. Voyeur... Waar is dat nou voor nodig. Iemand zo af te zeiken.

Tell the others!
  vrijdag 24 december 1999 @ 00:12:00 #6
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_235131
Om de discussie gaande te houden/opgang te brengen: Ik denk dat Barts redding is geweest de komst en het vertrek van Anouk en Cyrille. Door hen heeft hij die twee nominatieronden overleefd, anders was hij als eerstvolgende na Sabine weggestemd. Zeker in die periode was Bart voornamelijk irritant aanwezig (dat was de tijd dat Willem nog de populairste bewoner was). Die weken heeft Bart (VOO) gebruikt om populairder te worden.
Terug uit het enge bos
  vrijdag 24 december 1999 @ 00:13:00 #7
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_235132
Ik vind het ook wel een relevante vraag.
Wat een storende boekverbranders reactie van Voyeur.Raar elitair standpunt wordt hier verwoord. Jammer.
pi_235133
PeterP, ik had het niet bedoeld als afzeiken. Zie het zelf ook niet in mijn tekst, maar als het zo overkomt bedoel ik dát niet.

Doordevil, als bibliothecaris snap ik je angst voor boekverbrandingen maar wees gerust: ik hou als jij van boeken en pas op altijd goed op met vuur

Het is juist niet een elitaire reaktie; mij persoonlijk maakt het namelijk weinig uit. Ik heb het genoegen van een kabelmodem, een snelle pc en een cursus snellezen in een ver verleden. Mij storen al die topics dus niet zo.

Voor de mensen die niet over al die faciliteiten beschikken is het wel knap irritant en die klagen steen en been. Onze oude en nieuwe moderatrice hebben om die reden de laatste dagen stevig huisgehouden. Alles wat elders ondergebrachtt kan, wordt voorzien van een slotje. Mensen die omwille van een vraag/idee een topic openden én vooral allemaal mensen die veel tijd stopten in een reaktie in die topics zagen plots dat slotje en waren hun energie en mening 'kwijt'

Dan lijkt het me goed om Club uit te leggen dat het niet zo handig is om voor iedere gedachte een topic te openen en dat je meer respons krijgt in een bestaand topic.
Een slotje op je topic voelt pas echt als de hedendaagse reincarnatie van de boekverbranding.

Nu ik toch gezellig off-topic ben geraakt:
-prachtige stukjes altijd Doordevil en leuk dat je je ook gewoon onder ons posters mengt
-de groeten aan mijn zus die ook stiekem meeleest
-kunnen we terwille van de kerstgedachte of een ander warm idee niet onze broeders en zusters aan gene zijde weer verwelkomen. Ik bedoel die mensen die zo leuk en ongeinig over BB schrijven. Het zou hooguit vijf topics per dag toevoegen en minstens drie van waarde. Vergeleken met de bijdrages van de 'elite' in 'serieus en aktueel' is het verschil niet zichtbaar. Ik vermaak me enorm met de dichtkunst en fantasie aan gene zijde en zou graag weer fuseren.
Kunnen we niet broeder- en zusterlijk als een groep dit BB project op Fok afsluiten ?

Plz, mevrouw de nieuwe en oude moderatrice: denk eens over de grote hereniging met Big Brother - Roddels, vragen, gein en ongein .

vrijdag 24 december 1999 @ 00:40:00 #9
959 opa
De man met de witte shawl
pi_235134
He Voyeur.

Quisieras limpiar la cocina profundamente, y el quarto de bagno.

GRTZ opa

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 1999 @ 01:05:00 #10
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_235135
quote:
op 12-24-1999 om 12:40 AM schreef opa het volgende:
He Voyeur.

Quisieras limpiar la cocina profundamente, y el quarto de bagno.

GRTZ opa

Y el vestido también!

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_235136
ja joh Voyeur..zeikstraal..vind het een goede vraag. Ik denk niet dat Bart zo populair zou zijn geeest, omdat dan al zijn aandacht naar sabien was gegaan en hij heel anders zou zijn geweest. bart heeft nu de ruimte om te doen zoals die is..en wij hoeden wel van zon stoorzendertje anders had die alleen maar met Sabin in bed gelegen
rather die like a man then live like a coward

pi_235137
ja joh Voyeur..zeikstraal..vind het een goede vraag. Ik denk niet dat Bart zo populair zou zijn geeest, omdat dan al zijn aandacht naar sabien was gegaan en hij heel anders zou zijn geweest. bart heeft nu de ruimte om te doen zoals die is..en wij hoeden wel van zon stoorzendertje anders had die alleen maar met Sabin in bed gelegen
rather die like a man then live like a coward

vrijdag 24 december 1999 @ 02:31:00 #13
959 opa
pi_235138
Zeg outlaw 187 je hoeft echt niet te dubbelklikken hoor om je bijdrage bij ons te brengen.
Verdomme Voyeur het lijkt wel of barry weer terug is.
pi_235139
------------
gewist door Phileine

voor uitleg: zie onder

------------

[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 25 December 1999).]

mooi he, alles
pi_235140
quote:
op 12-23-1999 om 11:16 PM schreef voyeur het volgende:
Ik vroeg met net af waar ik de afstandsbediening had liggen...

Als je er zelf al zo weinig over weet te zeggen dan mik je zo'n vraagje toch gewoon in een lopend topic...

Dus als ik iets kwijt ben of niet snap moet ik dat maar in een of ander topic schrijven ? Maakt niet uit waar ? Nou dat zal Juul wel leuk vinden als nieuwe moderator ....

Feit is dat Sabine haar vertrek Barts redding is geweest , hij is weer terug in de groep ....

pi_235141
Guus Muisarm
Maar voor Juul moeten we toch naar de chat-ruimte.
Of de goedemorgen/knuffies topics.
Begin alles net een beetje te snappen, zelfs daar zet ik mijn vraagtekens nog bij, durf echt nog niet te chatten hoor.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  vrijdag 24 december 1999 @ 05:05:00 #17
568 Juul
Is gewoon lief
pi_235142
Eli,
als je me nodig hebt, mijn emailadres is juul@fokzine.net
je hoeft dus niet naar de chatbox te komen. Bovendien ben ik
vanaf vamorgen half negen al op het forum aanwezig, begrijp niet
echt waar je een probleem over maakt. Had dit graag prive met je
besproken maar ik zie geen emailadres.
The Bitch is Back!
pi_235143
Juul
Bedankt heb het genoteerd.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  vrijdag 24 december 1999 @ 10:05:00 #19
959 opa
pi_235144
Even een excuus aan Voyeur.
Met die nieuwe barry bedoelde ik jou niet, maar outlaw 187. Wel was de vraag aan jouw gericht.

Groeten opa

pi_235145
Het was al laat gisteravond...
wou een reactie plaatsen over de toon van bepaalde mensen die ik niet helemaal vriendelijk vond, maar was daarbij zelf ook nogal kort door de bocht. Kan als admin natuurlijk niet het slechte voorbeeld geven, vandaar dat ik mijn reactie verwijderd heb en hier wat genuanceerder wil zijn.

Waarom ik even boos werd op de opmerking van Voyeur, is omdat het vaak dit soort dingen zijn die nieuwe mensen afschrikken om dingen te posten (de eeuwenoude discussie over newbies en hoe die ontvangen worden).
Het was geenzins mijn bedoeling om Voyeur te kleineren; indien dit wel zo is overgekomen daarvoor mijn excuses.
Wat verder niet zo duidelijk naar voren kwam was dat de rest van mijn opmerking ook sloeg op de reacties die Voyeur kreeg, er zijn namelijk ook andere manieren om tegen iemand te zeggen dat je het niet met hem eens bent, dan door bijvoorbeeld "zeikstraal" te roepen.

Tot zover mijn uitleg.
Rond de tijd van de splitsing van het forum, waar bijna elk topic uitmondde in een discussie over waar een topic hoorde, hebben we ooit besloten om alle opmerkingen/vragen over topics en waar ze horen te "verbannen" naar het feedback forum, om niet al te veel de sfeer te verpesten in het BB-forum.
Door enkele reacties van de afgelopen dagen heb ik echter gemerkt dat er ook weer behoefte is om binnen het BB-forum over dat soort dingen te praten. Daarom zal ik nog een apart topic openen in het BB-forum waarin daarover gediscussieerd kan worden, we kunnen alle feedback over het moderaten, en vooral opbouwende kritiek hard gebruiken!

mooi he, alles
  zaterdag 25 december 1999 @ 11:50:00 #21
798 voyeur
bemoeit zich
pi_235146
Opa, een wat verlate reactie: had het liefst de hele stal in een keer schoongeveegd. Dat krijg je ervan als je arrogante Amsterdamse intellectuelen toelaat tot je forum

Ook ik buig bij deze het hoofd in deemoed en mik als boetedoening alle inhoudelijke reacties wel even in een fris en vrolijk nieuw topic met een duidelijke naam. Zie i/s/Forum21/HTML/003041.html

Juul, mag ik dan zelf vragen om een slotje op dit topic? Plz

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')