Leedvermaak.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:05 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Kan je geen ongelijk geven. het is ook makkelijk van achter een pc.
Daarintegen staat alles daar open en bloot. en heb ik dit topic geopend na aanleiding van die archer gast wat ik toch wel enigsinds hilarisch vindt
Ja klopt. dat is de humor die tegenwoordig veel wordt gebruikt. ook hier op fok..quote:
Nee dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:15 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja klopt. dat is de humor die tegenwoordig veel wordt gebruikt. ook hier op fok..
Als ik met me fiets op me bek ga en met mijn hoofd in de stront pleur voor het raam van een restaurant waar net de hele hups van zelfmoord.nl een meeting aan het houden is, moet je is kijken hoe hard ze me uitlachen.![]()
voor de 4de keer ()
Die archer gast is gewoon een pikkie die aandacht tekort heeft en zulk soort fantasie verhalen gaat verzinnen om "negatieve" aandacht te krijgen.
bij deze
quote:Zelfmoord
Ik word helemaal gek, iedereen heeft een vriendin behalve ik. Het leven is zo kut, volgens mij blijf ik voor altijd maagd. Ik heb me thuis opgesloten en zit alleen maar achter de computer op fok! forum. Dit is geen leven meer, waarom ben ik zo lelijk. Al die tijd die ik heb doorgebracht met mijn chatvriendinnetje is voor lucht geweest. Ze heeft me gerickrolled, ook zij wil geen sex. Ik heb het helemaal gehad met iedereen. Op een dag ga ik weg, heel ver, en niemand zal mij ooit vinden.
/care?quote:Op een dag ga ik weg, heel ver, en niemand zal mij ooit vinden.
Anders kijk je even goed... Naar mijn vorige post en de naam die er bij dat stukje staat...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
Okii wie van jullie heeft dit geschreven ?!!!!
[..]
precies, als het in een studentenhuis woont in utrecht is de kans dat het batsbaar is best grootquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef alsem het volgende:
[..]
wat doe je fout? stuur me je foto, en dan bepaal ik of je op me pik mag chillen, dan is alles weer goed, jeweet tog!
quote:ik heb het helmaal gehad met dit kloteleven ik ga kapot vban de stress en spanning ik werk bij esa ruimtevaartorganisatie. collegas van me hebben berekent dat de maan in 2012 op de aarde butst ik ben er niet goed van nu ben ik aangewezen alsm de persoon die dit horrorfijt voor het groote publiek bekend moet maken ik wil niet ik durf niet ik wil geen paniek zaaie. mensen ik ga hieraan kapot ik denk dat ik maar voorgoed t bos intrek en ga samenhokken met die gozer met zn pijl en boog. vaarwel aLLen
quote:Ik word helemaal gek, iedereen heeft een vriendin behalve ik. Het leven is zo kut, volgens mij blijf ik voor altijd maagd. Ik heb me thuis opgesloten en zit alleen maar achter de computer op fok! forum. Dit is geen leven meer, waarom ben ik zo lelijk. Al die tijd die ik heb doorgebracht met mijn chatvriendinnetje is voor lucht geweest. Ze heeft me gerickrolled, ook zij wil geen sex. Ik heb het helemaal gehad met iedereen. Op een dag ga ik weg, heel ver, en niemand zal mij ooit vinden.
21-02-2009 | Naam: Trifko | Leeftijd: 19 | Provincie: Limburg
Nou, ik mag toch hopen dat een dokter zich een beetje kan inleven in de psychische belasting die sommige aandoeningen met zich mee brengen.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou in godsnaam mee te maken?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:07 schreef Demarest het volgende:
ik heb het helmaal gehad met dit kloteleven ik ga kapot vban de stress en spanning ik werk bij esa ruimtevaartorganisatie. collegas van me hebben berekent dat de maan in 2012 op de aarde butst ik ben er niet goed van nu ben ik aangewezen alsm de persoon die dit horrorfijt voor het groote publiek bekend moet maken ik wil niet ik durf niet ik wil geen paniek zaaie. mensen ik ga hieraan kapot ik denk dat ik maar voorgoed t bos intrek en ga samenhokken met die gozer met zn pijl en boog. vaarwel aLLen
"Ze heeft me gerickrolled"quote:Ik word helemaal gek, iedereen heeft een vriendin behalve ik. Het leven is zo kut, volgens mij blijf ik voor altijd maagd. Ik heb me thuis opgesloten en zit alleen maar achter de computer op fok! forum. Dit is geen leven meer, waarom ben ik zo lelijk. Al die tijd die ik heb doorgebracht met mijn chatvriendinnetje is voor lucht geweest. Ze heeft me gerickrolled, ook zij wil geen sex. Ik heb het helemaal gehad met iedereen. Op een dag ga ik weg, heel ver, en niemand zal mij ooit vinden.
21-02-2009 | Naam: Trifko | Leeftijd: 19 | Provincie: Limburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |