/care?quote:Op een dag ga ik weg, heel ver, en niemand zal mij ooit vinden.
Anders kijk je even goed... Naar mijn vorige post en de naam die er bij dat stukje staat...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
Okii wie van jullie heeft dit geschreven ?!!!!
[..]
precies, als het in een studentenhuis woont in utrecht is de kans dat het batsbaar is best grootquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef alsem het volgende:
[..]
wat doe je fout? stuur me je foto, en dan bepaal ik of je op me pik mag chillen, dan is alles weer goed, jeweet tog!
quote:ik heb het helmaal gehad met dit kloteleven ik ga kapot vban de stress en spanning ik werk bij esa ruimtevaartorganisatie. collegas van me hebben berekent dat de maan in 2012 op de aarde butst ik ben er niet goed van nu ben ik aangewezen alsm de persoon die dit horrorfijt voor het groote publiek bekend moet maken ik wil niet ik durf niet ik wil geen paniek zaaie. mensen ik ga hieraan kapot ik denk dat ik maar voorgoed t bos intrek en ga samenhokken met die gozer met zn pijl en boog. vaarwel aLLen
quote:Ik word helemaal gek, iedereen heeft een vriendin behalve ik. Het leven is zo kut, volgens mij blijf ik voor altijd maagd. Ik heb me thuis opgesloten en zit alleen maar achter de computer op fok! forum. Dit is geen leven meer, waarom ben ik zo lelijk. Al die tijd die ik heb doorgebracht met mijn chatvriendinnetje is voor lucht geweest. Ze heeft me gerickrolled, ook zij wil geen sex. Ik heb het helemaal gehad met iedereen. Op een dag ga ik weg, heel ver, en niemand zal mij ooit vinden.
21-02-2009 | Naam: Trifko | Leeftijd: 19 | Provincie: Limburg
Nou, ik mag toch hopen dat een dokter zich een beetje kan inleven in de psychische belasting die sommige aandoeningen met zich mee brengen.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou in godsnaam mee te maken?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:07 schreef Demarest het volgende:
ik heb het helmaal gehad met dit kloteleven ik ga kapot vban de stress en spanning ik werk bij esa ruimtevaartorganisatie. collegas van me hebben berekent dat de maan in 2012 op de aarde butst ik ben er niet goed van nu ben ik aangewezen alsm de persoon die dit horrorfijt voor het groote publiek bekend moet maken ik wil niet ik durf niet ik wil geen paniek zaaie. mensen ik ga hieraan kapot ik denk dat ik maar voorgoed t bos intrek en ga samenhokken met die gozer met zn pijl en boog. vaarwel aLLen
"Ze heeft me gerickrolled"quote:Ik word helemaal gek, iedereen heeft een vriendin behalve ik. Het leven is zo kut, volgens mij blijf ik voor altijd maagd. Ik heb me thuis opgesloten en zit alleen maar achter de computer op fok! forum. Dit is geen leven meer, waarom ben ik zo lelijk. Al die tijd die ik heb doorgebracht met mijn chatvriendinnetje is voor lucht geweest. Ze heeft me gerickrolled, ook zij wil geen sex. Ik heb het helemaal gehad met iedereen. Op een dag ga ik weg, heel ver, en niemand zal mij ooit vinden.
21-02-2009 | Naam: Trifko | Leeftijd: 19 | Provincie: Limburg
Zo'n idee moet je dan ook zelf uitvoeren...quote:Op zondag 22 februari 2009 01:03 schreef Goofisch het volgende:
wie plaatst er een goed in mekaar gezette lemming op de post van lone archer?
Doe je je voor als ze vader ofzo
donequote:Op zondag 22 februari 2009 01:03 schreef Goofisch het volgende:
wie plaatst er een goed in mekaar gezette lemming op de post van lone archer?
Doe je je voor als ze vader ofzo
Je verwacht dat zulke dingen juist van de intelligente mensen komen?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:39 schreef Twerk het volgende:
Het heeft ergens ook wel wat sneus om hier zo collectief de posts daar belachelijk te maken. Zo te zien ook niet door de meest intelligente mensen van Fok!. Sad.
he, WTF doet mijn suicidenote hierzo..quote:
loneranger?quote:
En dan roept zijn moeder "Diederik. Ruim die kruisboog op, we gaan eten!" En dan roept L.A. "Nee mam, ik hoef niet bij jullie aan tafel ik vang zelf mijn eten wel." En dat die moeder dan een bordje met tuinbonen en spek op de tuintafel zet. "Ja, hij kan toch zo opgaan in zijn spel he"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:13 schreef balaguer222 het volgende:
Ik zie die lone archer al helemaal zitten in z'n survival-kleren in de achtertuin. Verwilderd schiet hij op elk familielid wat naar buiten komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |