Achja met die mentaal zwakke mensen heb ik ook geen medelijdenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Kings het volgende:
Al die 15jarige meiden die met het verbreken van een vriendschap denken aan zelfmoord en dan te bedenken dat er echt een paar tussen zitten die het uiteindelijk doen...
ja, slechts een 'paar'... terwijl de meerderheid op hun 18e alsnog zwanger is van Sjonnie van de garage verderop...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Kings het volgende:
Al die 15jarige meiden die met het verbreken van een vriendschap denken aan zelfmoord en dan te bedenken dat er echt een paar tussen zitten die het uiteindelijk doen...
sickoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef wise het volgende:
Alvast bedankt voor de link. Als ik me depri voel lees ik die site wel even door. Dan komt er een een lach om me gezicht van het bulderen en lachen
Daar heb ik andermans leed niet voor nodig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef Goofisch het volgende:
Gezellig weer he zo,n site.
gaan we allemaal weer goed ons weekend in
Doe anders normaal?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef wise het volgende:
Alvast bedankt voor de link. Als ik me depri voel lees ik die site wel even door. Dan komt er een een lach om me gezicht van het bulderen en lachen
quote:
Wou je ook gezellig mee doen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meeste mensen daar moeten leren relativeren. En stoppen met huilen dus.
Met?quote:
Pussyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur.
Goh! Dat hebben ze vast nog niet gehoord!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meeste mensen daar moeten leren relativeren. En stoppen met huilen dus.
Mensen die reacties serieus nemen.quote:
Nou ze zouden er eens naar moeten luisteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Goh! Dat hebben ze vast nog niet gehoord!
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dat nou ruikenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mensen die reacties serieus nemen.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft. Kudos voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |