Gast, nergens is het zo makkelijk alleen uitgaan als met carnaval.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:38 schreef balaguer222 het volgende:
Kut mén.. niemand wil meer mee vanavond.. En alleen durf ik niet
Alleen uitgaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, nergens is het zo makkelijk alleen uitgaan als met carnaval.
Ik zag het echt pas na 3x kijken, ik was ergens anders op gefocustquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:47 schreef balaguer222 het volgende:
Ah, de foto's staan weer online.
[ afbeelding ]
Ik ben ook blij. Het resultaat dit jaar:quote:
Morgen als je nuchter bent is het resultaat in werkelijkheid:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben ook blij. Het resultaat dit jaar:
- Bankrekening leeg
- Kater
- Blauwe plek op mijn been
- Tentamen ga ik nooit halen morgen
- Een vriendin
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Morgen als je nuchter bent is het resultaat in werkelijkheid:
- Bankrekening leeg
- Kater
- Een dikke zeug
Met carnaval leren kennen en nu al je vriendin?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben ook blij. Het resultaat dit jaar:
- Bankrekening leeg
- Kater
- Een vriendin
Nee ken ik al veel langer. Met carnaval de knoop doorgehaktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Met carnaval leren kennen en nu al je vriendin?
Nee joh, dat soort beelden laten wij zuiderlingen alleen maar in het nieuws komen om zoveel mogelijk mensen van boven de rivieren weg te houden!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik had ook altijd dat beeld van hele avond maar hoempapamuziek en polonaises enz maar toch niet
Wat een feest van herkenningquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee ken ik al veel langer. Met carnaval de knoop doorgehakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |