En zilveren en barok accessoires?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een hele lange turquoise muur e, op mijn schouw een wit met fuchsia behangetje. En een witte bank en witte tafel en stoeltjes
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel vriendinnen.![]()
Vraag je dan niet af of je iets fout doet?
sorryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef Adolecens het volgende:
JB, ruim je PM box eens op!
Al dat gegeil met andere mannen
Je weet dat je moet veranderen dat is de eerste stap.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk vraag ik me af waar het fout gaat, maar aan de andere kant weet ik dat eigenlijk al, alleen het veranderen...
Nee, dat valt wel mee. Ik heb niet heel veel meuk. Wel veel foto's staan en een Duracellkonijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En zilveren en barok accessoires?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk vraag ik me af waar het fout gaat, maar aan de andere kant weet ik dat eigenlijk al, alleen het veranderen...
Dat geeft toch niks. Gewoon vertellen hier. Waar gaat het eigenlijk over?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Gari, weet ik. Maar hier lezen ook die 10.000 anderen.
Klonk fris en fruitig Rip.. Hou ik wel vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. Ik heb niet heel veel meuk. Wel veel foto's staan en een Duracellkonijn
Die kreeg je bij je Bunny Vibrator?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. Ik heb niet heel veel meuk. Wel veel foto's staan en een Duracellkonijn
De wedervraag kan nu niet uitblijven: wáár-de-fuk-om hebben alle vrouwen altijd zoveel wit en paars?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een hele lange turquoise muur en op mijn schouw een wit met fuchsia behangetje. En een witte bank en witte tafel en stoeltjes
Vorig topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geeft toch niks. Gewoon vertellen hier. Waar gaat het eigenlijk over?
Geen idee. Maar niet alle vrouwen hoor. Mijn ex heeft veel geel in haar huis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De wedervraag kan nu niet uitblijven: wáár-de-fuk-om hebben alle vrouwen altijd zoveel wit en paars?
Je bent gewoon een ontzettende lieve jongenquote:
I know, we zijn danig in de minderheid. Ergens vind ik dat juist geil.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Gari, weet ik. Maar hier lezen ook die 10.000 anderen.
Duim heeft toch een Tarzan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef Adolecens het volgende:
Ow nee, Duim was van de Bunny vibrators he
Die vrouwen bestaan niet!!!! Ik ken er echt geen die op een lieve jongen valt..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ontzettende lieve jongenEn niet elke vrouw wil een lieve jongen..
En jij valt net voor die vrouwen die er niet voor vallen denk ik.. Maar je moet juist niets veranderen..
Nee, een Bunny, ze wil niks anders meerquote:
de vraag is eerder, welke duim NIET heeft!quote:
ik heb medelijden met der als ie versleten isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, een Bunny, ze wil niks anders meer
Als het heel goed bevalt, waarom zou ze dan iets anders nemenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, een Bunny, ze wil niks anders meer
Lief is leuk, maar hij moet wel meer kwaliteiten hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die vrouwen bestaan niet!!!! Ik ken er echt geen die op een lieve jongen valt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |