Kut, vanwege kutcamera, maar we proberen er iets van te maken.quote:
Doe weer die truc met slow motion en Mauzagt!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Kut, vanwege kutcamera, maar we proberen er iets van te maken.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaahhhhhh Gut ik ben slecht in titels
Dat word een gallery Peets wondere wereldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
PETÂH
![]()
Zit ik er ver naast als ik vraag; "staat 6000 al in de steigers?
Dat is toch gewoon ook echt heel slecht? Maar dat boek klinkt dan wel weer interessant.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.blackchampagne.com/reviews/b-the-dirt.shtml
Ik heb dat boek op vakantie gelezen en daarna aan Gert gegeven.
Geniaal en intrigerend boek, hoewel ik nooit een song van die vogels gehoord had.
Mauzagt!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe weer die truc met slow motion en Mauzagt!
Ja joh, geef maar weer een "dood voorwerp" de schuld van eigen falenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Kut, vanwege kutcamera, maar we proberen er iets van te maken.
Het boek is vooral ontluisterend, maar daarom zeer leesbaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon ook echt heel slecht? Maar dat boek klinkt dan wel weer interessant.
Ja, haal NEO er weer effe bij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, geef maar weer een "dood voorwerp" de schuld van eigen falen![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Het boek is vooral ontluisterend, maar daarom zeer leesbaar.
Gekeken weer wat is dat gedateerd.quote:
Allemaal de schuld van die achterlijke dikke vette, hoe heet ze ook alweer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die heeft hier een ban, kan hier niet meer posten
Korsakoff hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die achterlijke dikke vette, hoe heet ze ook alweer?
Je weet wel, dat wijf dat stoer wil doen door ook bij elke post een PI te plaatsen, hoe heet ze nou toch?quote:
Wie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Je weet wel, dat wijf dat stoer wil doen door ook bij elke post een PI te plaatsen, hoe heet ze nou toch?
Alle wijven willen stoer doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Je weet wel, dat wijf dat stoer wil doen door ook bij elke post een PI te plaatsen, hoe heet ze nou toch?
Cc en Noek daar past het bij, maar die Copycats.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle wijven willen stoer doen
Hier moest ik ff over nadenken.Maar ik heb mquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Cc en Noek daar past het bij, maar die Copycats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |