Post dan zelf ff meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat gaan jullie traag, we hebben niets bij te lezen.
succes, vind je het erg dat ik er overheen lees?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil wel even doorgaan over mijn kapotte schoenen met chinese saus van de jap?
Het was sarcasme?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:31 schreef blomst het volgende:
[..]
succes, vind je het erg dat ik er overheen lees?
Sorry Manu, ik kwam en ging gelijk weg, want we moesten een bankrekening openen.quote:
Geen tijd voor. Ik heb nu een leven, heb een gezellige gozer in huis en we kletsen elkaar de oren van de kop.quote:
gefeliciteerd dan maar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Sorry Manu, ik kwam en ging gelijk weg, want we moesten een bankrekening openen.![]()
We hebben nu geloof ik al het papierwerk achter de rug, en ben nu ..Spaans..zullen we maar zeggen.
Het weer is stralend, dus dat gaat ook goed, alleen de baby,,is er nog steeds niet.
En ze wachten nog 11 dagen, voordat ze het gaan opwekken, dus tot 42 weken., maar ja, het kan dus ook over 5 minuten beginnen.
Dus het apart-hotel bijgeboekt, en mijn man gaat dinsdag terug naar Nederland, en ik blijf hier.
we gaan 5 april naar het huis en slapen er.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef blomst het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan maar.
wanneer komt het huis op jullie naam?
spannendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
we gaan 5 april naar het huis en slapen er.
en dan maandag 6 april gaan we met zijn allen tekenen, en is het van ons
Begint jouw NIE ook met een X?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Sorry Manu, ik kwam en ging gelijk weg, want we moesten een bankrekening openen.![]()
We hebben nu geloof ik al het papierwerk achter de rug, en ben nu ..Spaans..zullen we maar zeggen.
Het weer is stralend, dus dat gaat ook goed, alleen de baby,,is er nog steeds niet.
En ze wachten nog 11 dagen, voordat ze het gaan opwekken, dus tot 42 weken., maar ja, het kan dus ook over 5 minuten beginnen.
Dus het apart-hotel bijgeboekt, en mijn man gaat dinsdag terug naar Nederland, en ik blijf hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |