"Al gelezen?" Hee, ik zit hier niet op het strand van een Zweedse kolonie. Ik heb hier werk een laptop.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, net ritueel geopend.
Ik heb weer een leuk boek voor je.![]()
http://www.howtofixasoccergame.com/
Heb je dat boek over Motley Crue al gelezen?
Ja, daar hebben we het al eens over gehad, met die rode balquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Duran Duran ........... Mijn eerst stoned ervaring .. Please please tell me now. Hoe het nummer heet ben ik vergeten
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tommy!
Oh en ik dacht dat ik erg bezig was.
Jaaaaaaaaaahhhhhh Gut ik ben slecht in titelsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het al eens over gehad, met die rode bal
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik introduceer hem op een moment waarop niemand het verwacht, dus zeker niet in de volgende SC.
Het moet zoveel mogelijk ergernis opwekken bij mensen die zogenaamd moeite hebben gedaan om een nieuwe OP te maken (uiteraard zonder eerst te checken of er al een topic is).
Kut, vanwege kutcamera, maar we proberen er iets van te maken.quote:
Doe weer die truc met slow motion en Mauzagt!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Kut, vanwege kutcamera, maar we proberen er iets van te maken.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaahhhhhh Gut ik ben slecht in titels
Dat word een gallery Peets wondere wereldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
PETÂH
![]()
Zit ik er ver naast als ik vraag; "staat 6000 al in de steigers?
Dat is toch gewoon ook echt heel slecht? Maar dat boek klinkt dan wel weer interessant.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.blackchampagne.com/reviews/b-the-dirt.shtml
Ik heb dat boek op vakantie gelezen en daarna aan Gert gegeven.
Geniaal en intrigerend boek, hoewel ik nooit een song van die vogels gehoord had.
Mauzagt!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe weer die truc met slow motion en Mauzagt!
Ja joh, geef maar weer een "dood voorwerp" de schuld van eigen falenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Kut, vanwege kutcamera, maar we proberen er iets van te maken.
Het boek is vooral ontluisterend, maar daarom zeer leesbaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon ook echt heel slecht? Maar dat boek klinkt dan wel weer interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |