Rood kort en een vlot kapselquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik duik zo mijn bed in. Met boek. Morgenochtend naar de kapper.
Die grijze haren wegwerken in een kekke coupe.
Nou, 13 moet te halen zijn dan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doen, je moet het ongeluk een beetje tarten, dat maakt je sterk![]()
ik zit stiekem te denken of ik mee zal doen, maar ik heb nog vier sloffen liggen
Moet je niet nog even iets dringends over sjampix roepen, met een passende PI?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik duik zo mijn bed in. Met boek. Morgenochtend naar de kapper.
Die grijze haren wegwerken in een kekke coupe.
Nee, ik heb pakjes waar 29 sigaretten in zitten. Vind ik lekker bekken in de shop "Doe maar een slof L&M, rood groot". En iedere keer moeten ze weer nadenkenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, 13 moet te halen zijn dan.3 pakjes per dag?
Beetje potteus.quote:
Berney toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:03 schreef APK het volgende:
Gert!![]()
Wie denk jij dat dat vieze vette irritante wijf is?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:01 schreef Soury het volgende:
Kom je schoonmaken ook.. Mijn moeder heeft godver de godver gewoon een asbak in de vuilnisbak gegooid.. The bitch !!!!!! Het was een dierbare
Die gooit toch met pijltjesquote:
Ja, als je hyper ben dan werkt dat niet.quote:
Dat zal ze wetenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik er ooit nog afstand van kan doen ...
Ow...hij is wel gaaf.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik er ooit nog afstand van kan doen ...
WTF is Barney?quote:
Ik heb heel subtiel zo'n linkje gezet naar het stoptopic. Toevallig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:05 schreef Gert het volgende:
Moet je niet nog even iets dringends over sjampix roepen, met een passende PI?![]()
Slaap lekker mokkel.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb heel subtiel zo'n linkje gezet naar het stoptopic. Toevallig.
Nite.
Nite.
Nee! Deze krijg je niet. Jij krijgt een pin-up. Daar maak ik van de week wel een keer een foto van.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Coos het volgende:
Ow...hij is wel gaaf.![]()
Maar maak je hem wel eerst even goed schoon, want ik zie nu nog kleine vlekjes.
Hehehehehehe Trustequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Deze krijg je niet. Jij krijgt een pin-up. Daar maak ik van de week wel een keer een foto van.
Je word op alles afgerekend hierquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WTF is Barney?
En nu durf ik geen pi's meer te gebruiken![]()
Wat heb jij tegen Beequeen dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, effe denken, beequeen.
Blow on.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Beequeen dan?![]()
Ikke nie begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |