Ik introduceer hem op een moment waarop niemand het verwacht, dus zeker niet in de volgende SC.quote:
Vieze smerige hufterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik introduceer hem op een moment waarop niemand het verwacht, dus zeker niet in de volgende SC.
Het moet zoveel mogelijk ergernis opwekken bij mensen die zogenaamd moeite hebben gedaan om een nieuwe OP te maken (uiteraard zonder eerst te checken of er al een topic is).
Vuurzee? Gaat de carnavals-optocht inclusief alle wannabe-malloten die daaraan meedoen in de fik?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je morgen een vuurzee OP maken
Sambal bij?quote:
Volg je het eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je morgen een vuurzee OP maken
Oh ja kwartje valt nu pasquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volg je het eigenlijk?
Want ik zie je niet in het Vuurzeetopic.
Is het wel handig om te vertellen dat het je om de ergernis te doen is?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik introduceer hem op een moment waarop niemand het verwacht, dus zeker niet in de volgende SC.
Het moet zoveel mogelijk ergernis opwekken bij mensen die zogenaamd moeite hebben gedaan om een nieuwe OP te maken (uiteraard zonder eerst te checken of er al een topic is).
Oh, zo had ik het helemaal nog niet gezien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef Gert het volgende:
Nu willen die figuren zich niet laten kennen natuurlijk, en houden ze hun frustraties voor zich.
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het wel handig om te vertellen dat het je om de ergernis te doen is?
Nu willen die figuren zich niet laten kennen natuurlijk, en houden ze hun frustraties voor zich.
Of is het al genoeg voor je om te weten dat ze zich opvreten van binnen, zonder dat dit bevestigd wordt?
Nee, ik bedoelde dat ik Peters poging om te jennen met onaangekondigde maar briljante OP's wel amusant vind.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Die snap ik nietWat ik wel snap is dat het soms best lullig is dat je zelfs al soms incl. aankondiging een nieuw topic wil openen, omdat je door wil lullen en dan een figuur die al uren niet post ineens een topic start. Of bedoel je het zelfde.. Ik ben een beetje simpel zeg maar
Ja klootzakquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het natuurlijk extra frustrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |