abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66268783
Ik ben momenteel in Word een verslag aan het aanpassen. Er moeten een paar dingetjes veranderd worden of aangevuld. Hoewel het minimaal is, word ik horensdol van steeds verspringende afbeeldingen bijbehorende bijschriftvakken. Ik kom er niet uit en er zit totaal geen logica in welke afbeelding of bijschrift nu weer zal verspringen.

Het enige wat ik vraag zijn dat de 2 plaatjes die er in het oude bestand ook al stonden naast elkaar blijven staan als ik de bijschriften aanpas. Maar dat doen ze niet, ze verspringen steeds over de hele pagina en ik ben echt ten einde raad. Heeft iemand hier de gouden tip?

Alvast bedankt
know'm sayin?
word? word.
pi_66268806
Microsoft he....
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_66268837
Rechtermuisknop op afbeelding en dan eigenschappen aanpassen naar "text rondom" of zoiets.. en "afbeelding met tekst verplaatsen" uitzetten.

Zoiets was het
pi_66268991
Ik ga het proberen, bedankt

wat debield dat dat geen standaardoptie is, wie wil er nou dat zijn geplaatste afbeelding overal gaat staan behalve waar jij hem neerzet
know'm sayin?
word? word.
pi_66269122
quote:
[b]Op vrijdag 20 februari 2009 10:50 schreef wie wil er nou dat zijn geplaatste afbeelding overal gaat staan behalve waar jij hem neerzet
Deze hele enge meneer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66269146
godver nu verspringen alsnog die tyfus bijschriften, wat een klotezooi. Je gelooft het niet tot je het ziet, ik selecteer in de tekst van het bijschrift een '2' en typ '3' in, en hij staat ineens een stuk naar boven omg wat een verkankerd programma
know'm sayin?
word? word.
pi_66269174
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef alors het volgende:
godver nu verspringen alsnog die tyfus bijschriften, wat een klotezooi. Je gelooft het niet tot je het ziet, ik selecteer in de tekst van het bijschrift een '2' en typ '3' in, en hij staat ineens een stuk naar boven omg wat een verkankerd programma
Ik leef met je mee
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_66269507
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik leef met je mee
Dankje Ik moet dit vanmiddag ook nog eens gaan inleveren was niet zoveel werk, maarja als Word met zulke grappen komt, dan schiet het niet echt op...
know'm sayin?
word? word.
pi_66269853
Word 2003 of 2007? In 2007 is dat beter geregeld meen ik, en in beide gevallen kun je het eenvoudig zelf goed instellen.

Evengoed advies: plaats een paar enters voor de plaatjes en onderschriften (of doe je bij/onderschriften in een onzichtbaar tekstvak dat niet verspringt), type al je tekst en ga pas op het laatst aan de opmaak werken. Als je telkens corrigeert ben je vijf keer zo lang bezig.
---
pi_66270146
omg het staat nu goed in word, het verspringt wel zodra ik ook maar 1 klik in het document zet hoe dan ook, maar ik heb het zo opgelsagen en weer geopend. nu print ik het net, staat het er alsnog versprongen in jezus echt ik spreek een fatwa uit op dit tyfusprogramma
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:50:04 #11
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_66271304
Herkenbaar...
pi_69224163
De afbeeldingen in een tabel van 1rij bij 2 kolommen zetten, ieder in hun eigen cel. De tabel-randjes even uit zetten. Dat lost het waarschijnlijk op.
Overigens de afbeelding gewoon in de tekstregel zetten, dan blijft de afbeelding (als het goed) is ook gewoon op die plaats.

Suc6
pi_69233781
@danko:
Ik hoop dat TS precies 3 maanden later niet nog steeds in hetzelfde word documentje aan het kloten is.
---
pi_69234487
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:46 schreef balaguer222 het volgende:
Rechtermuisknop op afbeelding en dan eigenschappen aanpassen naar "text rondom" of zoiets.. en "afbeelding met tekst verplaatsen" uitzetten.

Zoiets was het
Inderdaad. Zo moeilijk is het niet
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Microsoft he....
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:51:46 #15
123170 alors
zlata1234
pi_69234913
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef miodzio het volgende:
@danko:
Ik hoop dat TS precies 3 maanden later niet nog steeds in hetzelfde word documentje aan het kloten is.
Eigenlijk wel Docent was ziek en het is een tijd uitgesteld.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo moeilijk is het niet
[..]

Dat werkte anders niet. Hij versprong alsnog. Ik zie er gewoon tegenop om er weer aan te beginnen omdat ik weet dat ik een dag bezig ga zijn met als die grafstreken van word.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')