Deze hele enge meneer:quote:[b]Op vrijdag 20 februari 2009 10:50 schreef wie wil er nou dat zijn geplaatste afbeelding overal gaat staan behalve waar jij hem neerzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef alors het volgende:
godver nu verspringen alsnog die tyfus bijschriften, wat een klotezooi. Je gelooft het niet tot je het ziet, ik selecteer in de tekst van het bijschrift een '2' en typ '3' in, en hij staat ineens een stuk naar boven omg![]()
wat een verkankerd programma
![]()
![]()
Dankjequote:
Inderdaad. Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:46 schreef balaguer222 het volgende:
Rechtermuisknop op afbeelding en dan eigenschappen aanpassen naar "text rondom" of zoiets.. en "afbeelding met tekst verplaatsen" uitzetten.
Zoiets was het
quote:
Eigenlijk welquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef miodzio het volgende:
@danko:
Ik hoop dat TS precies 3 maanden later niet nog steeds in hetzelfde word documentje aan het kloten is.
Dat werkte anders niet. Hij versprong alsnog. Ik zie er gewoon tegenop om er weer aan te beginnen omdat ik weet dat ik een dag bezig ga zijn met als die grafstreken van word.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo moeilijk is het niet
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |