Dát is dan weer jouw associatie, dat het 'erg' zou zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Is het zo erg?
Zo kun je alles wel verdraaienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
goed bezig, Rival.
[..]
Dát is dan weer jouw associatie, dat het 'erg' zou zijn.
Noukie haar dateperikelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
okee, waar ging het over in het vorige topic?
quote:
Oe, interessant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
mijn date lijst is helemaal leeg nu.. en denk dat dat voorlopig wel blijft...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, interessant.
Verder nog iemand dates ed in de planning?
kunnen we een lijstje samenstellen voor Rip
waarom dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mijn date lijst is helemaal leeg nu.. en denk dat dat voorlopig wel blijft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mijn maat heeft anders een heel mooi pilotenpak!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen zijn juist altijd A-sexy met carnaval
carnaval is echt goed getimedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vertel!quote:
Lekker dan! Ik zat maar de F5-en!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:26 schreef rival het volgende:
Ik had niet door dat ik de laatste was. ik wacht meestal niet tot ik terug ben in het topic en was een klusje gaan doen![]()
Dat kan best mooi zijn, maar je ziet maar zelden mannen die er leuk uitzien met carnaval.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
mijn maat heeft anders een heel mooi pilotenpak!![]()
ik daarintegen, ja, de ergste
ga je uiteten in je eigen huis.. ben ik de kok/oberquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan best mooi zijn, maar je ziet maar zelden mannen die er leuk uitzien met carnaval.
Ik wil uit eten gaan vanavond, maar dan zitten we natuurlijk tussen allemaal van die verklede mafkezen in
Had ik niet aan gedacht
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ga je uiteten in je eigen huis.. ben ik de kok/ober
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Met een hele toffe meid die ik net ken. Promises to be a good night
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |