Dát is dan weer jouw associatie, dat het 'erg' zou zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Is het zo erg?
Zo kun je alles wel verdraaienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
goed bezig, Rival.
[..]
Dát is dan weer jouw associatie, dat het 'erg' zou zijn.
Noukie haar dateperikelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
okee, waar ging het over in het vorige topic?
quote:
Oe, interessant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
mijn date lijst is helemaal leeg nu.. en denk dat dat voorlopig wel blijft...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, interessant.
Verder nog iemand dates ed in de planning?
kunnen we een lijstje samenstellen voor Rip
waarom dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mijn date lijst is helemaal leeg nu.. en denk dat dat voorlopig wel blijft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mijn maat heeft anders een heel mooi pilotenpak!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen zijn juist altijd A-sexy met carnaval
carnaval is echt goed getimedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vertel!quote:
Lekker dan! Ik zat maar de F5-en!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:26 schreef rival het volgende:
Ik had niet door dat ik de laatste was. ik wacht meestal niet tot ik terug ben in het topic en was een klusje gaan doen![]()
Dat kan best mooi zijn, maar je ziet maar zelden mannen die er leuk uitzien met carnaval.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
mijn maat heeft anders een heel mooi pilotenpak!![]()
ik daarintegen, ja, de ergste
ga je uiteten in je eigen huis.. ben ik de kok/oberquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan best mooi zijn, maar je ziet maar zelden mannen die er leuk uitzien met carnaval.
Ik wil uit eten gaan vanavond, maar dan zitten we natuurlijk tussen allemaal van die verklede mafkezen in
Had ik niet aan gedacht
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ga je uiteten in je eigen huis.. ben ik de kok/ober
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Met een hele toffe meid die ik net ken. Promises to be a good night
quote:
Maar wel lachen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das op zich wel lief van je, alleen een beetje vreemd
Ik zal t hem voorstellenquote:
@JB: Snuit is heel lief en kan heel goed toetjes maken!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
@JB: Snuit is heel lief en kan heel goed toetjes maken!
Ik weet dat snuit lief isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
@JB: Snuit is heel lief en kan heel goed toetjes maken!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat heeft een man eraan om lief te zijn.. soms kan het leuk zijn, maar niet aaaaaaaaaaaltijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
compact en kleverig.
Ik vind het gewoon een gruwelijk kutwoord.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het niet erg om lief genoemd te worden, wel als dat alles is
Jij zou er ook echt helemaal gek van worden als mannen je alleen maar lief vinden, het leuk vinden om leuke dingen met je te doen, graag met je omgaan maar je niet neuken...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik BEN lief, van mij mogen ze dat zeggen![]()
Als ze het tegen jou zeggen, is het ook helemaal niet waarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een gruwelijk kutwoord.
Ik neem initiatief, dat scheeltquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij zou er ook echt helemaal gek van worden als mannen je alleen maar lief vinden, het leuk vinden om leuke dingen met je te doen, graag met je omgaan maar je niet neuken...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij zou er ook echt helemaal gek van worden als mannen je alleen maar lief vinden, het leuk vinden om leuke dingen met je te doen, graag met je omgaan maar je niet neuken...
Gelukkig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze het tegen jou zeggen, is het ook helemaal niet waar
ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik BEN lief, van mij mogen ze dat zeggen![]()
the key to succes!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik neem initiatief, dat scheelt
Zelfs als je als vrouw wel lelijk bent zijn er nog genoeg wanhopige eeuwige maagden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat en het feit dat ik een vrouw ben en niet lelijk wil ook helpen.
En mannen zijn een stuk simpeler - die doen niet moeilijk over seks als ze je alleen lief vindenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat en het feit dat ik een vrouw ben en niet lelijk wil ook helpen.
Ik ben toch niet gegaanquote:
Ja, maar dan is het ietsje moeilijkerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Zelfs als je als vrouw wel lelijk bent zijn er nog genoeg wanhopige eeuwige maagden.
En dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
En mannen zijn een stuk simpeler - die doen niet moeilijk over seks als ze je alleen lief vinden
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het ietsje moeilijker
[..]
En dat.
Goh, wat hebben wij vrouwen het toch gemakkelijk
mannen nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, oké, ik zal nooit meer zeggen dat ik een man lief vind!
Maar toch vind ik dat beter dan voor oud vuil achtergelaten te worden na een avondje sex.
in dat opzicht zeker wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goh, wat hebben wij vrouwen het toch gemakkelijk
Ik werd om 8.45 wakker en dacht; bekijk het maar!quote:
Hahaquote:
En toen had je nog 2 uurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik werd om 8.45 wakker en dacht; bekijk het maar!
Haha. Ik zou dan om 9.30/9.45 weg moeten rijden hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En toen had je nog 2 uur![]()
Oké, ik begrijp het wel hoor
Dan nog een uur, op een werkdag heb ik 's morgens nog minder tijd..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik zou dan om 9.30/9.45 weg moeten rijden hoor
Ja, pm eens terug, zodat we een datum kunnen prikken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
Goedemorgen
Seks is nooit een probleem hier
Mijn planning was om er om 9uur uit te komenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan nog een uur, op een werkdag heb ik 's morgens nog minder tijd..
Vertel..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat lopen er toch een domme mensen rond zeg
Er is een topic dat heet: Ik ga vreemd.quote:
Kijk die dawg eens dates ritselen dan!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:05 schreef dawg het volgende:
Ja, pm eens terug, zodat we een datum kunnen prikken.![]()
Eerlijkheid duurt het langstquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Er is een topic dat heet: Ik ga vreemd.
Kan, fijn voor haar, dat ze maar veel plezier beleeft eraan...
Maar dan komen daar dus allemaal mensen die roepen: Hij komt er ooit achter!
Het komt bij je terug!
Zo'n ontzettende onzin, dat hoeft helemaal niet
New E-player in da house!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk die dawg eens dates ritselen dan!
Dat bedoel ik, hoe naief kun je zijn zegquote:
Zie je? dat zijn de ergste hè, die het glashard ontkennen maar tóch met een kerstmuts kunnen wegkomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:16 schreef dawg het volgende:
Ik ben geen player. En ook geen e-player.
Het hoeft inderdaad niet dat hij er achter komt, maar wat GoeRoe al zegt; eerlijkheid duurt het langst.quote:
Jeez louise, waar maak je je druk om. Behandel je partner zoals jijzelf behandeld zou willen worden. Of het nou statisch onderbouwd kan worden dat je beter eerlijk kunt zijn of nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe naief kun je zijn zeg
Het is altijd: Mij overkomt dat niet, mijn vriend(in) zou dat nooit doen.
Wat een flauwekul, dat KUN je niet zeggen.
Wat ik wil zeggen is: Je kunt dat best verborgen houden, mensen zeggen altijd: het komt ooit uit, maar dat is gewoon niet zo, het zal best weleens uitkomen, maar lang niet altijd.
Dat ze daar maar eens onderzoek naar doen om al die naievelingen de mond te snoeren
lekker he?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:10 schreef kwaakvaak het volgende:
goedemorgen... althans het lijkt een redelijk goede morgen, en mijn arm ruikt naar bounty zonder chocolade vandaag. Best lekker eigenlijk, ik zou bijna een hap van mezelf nemen
ik kan best wel goed dingen verborgen houden voor vriendjes, maar daar voel ik me dan zo godvergeten kut door dat ik het gewoon uitmaak. dus beter maar gewoon niet vreemdgaan, scheelt een hoop ellendequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het hoeft inderdaad niet dat hij er achter komt, maar wat GoeRoe al zegt; eerlijkheid duurt het langst.
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het hoeft inderdaad niet dat hij er achter komt, maar wat GoeRoe al zegt; eerlijkheid duurt het langst.
Ja inderdaad...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jeez louise, waar maak je je druk om. Behandel je partner zoals jijzelf behandeld zou willen worden. Of het nou statisch onderbouwd kan worden dat je beter eerlijk kunt zijn of niet
Wel. Met je muts.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:16 schreef dawg het volgende:
Ik ben geen player. En ook geen e-player.
Ik zei toch helemaal niet dat ik vreemdga ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jeez louise, waar maak je je druk om. Behandel je partner zoals jijzelf behandeld zou willen worden. Of het nou statisch onderbouwd kan worden dat je beter eerlijk kunt zijn of niet
In welk opzicht? Dat wat jij bedoelt. Het kan inderdaad zo zijn dat niemand erachter komt..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Het is gewoon naief om te denken dat je er wel achter zal komen als je partner vreemdgaat, dat hioeft helemaal niet. En daar stoor ik me aan, dat mensen dat zo stellig durven beweren... Het komt wel uit, nu misschien niet, dan wel later, wat een flauwekul
Morguh babequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Men dit dagje vrij heeft me nu al goed gedaan!!Haast geen hoofdpijn (nog)
Ik bedoel in welk opzicht eerlijkheid het langst duurt, ik heb dat hele gezegde nooit begrepen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In welk opzicht? Dat wat jij bedoelt. Het kan inderdaad zo zijn dat niemand erachter komt..
Morgequote:
Dank je, gaat goed komenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morge![]()
he veel plezier zondag he
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Men dit dagje vrij heeft me nu al goed gedaan!!Haast geen hoofdpijn (nog)
Het ligt er ook aan hoeveel je voelt voor diegene. Ik heb wel eens meegemaakt dat er iets gebeurde wat niet helemaal door de beugel kon, maar ik lang niet die schuldgevoelens had ten opzichte van hem. Ik zou zoiets voornamelijk hebben als ik een relatie had waarin ik heel veel van de desbetreffende man hou, maar dat gebeurt niet zo vaak..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik kan best wel goed dingen verborgen houden voor vriendjes, maar daar voel ik me dan zo godvergeten kut door dat ik het gewoon uitmaak. dus beter maar gewoon niet vreemdgaan, scheelt een hoop ellende
maar erachter komen hoeft idd niet. als je zorgt dat niemand het weet, of zeker weet dat de mensen die het wel weten het niet doorlullen...
Hey Nouk.. hoest daar?quote:
Helemaal goed!quote:
Goed om te horenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Helemaal goed!Niks te klagen, bijna weekend!!!
Hoe is het, behalve de hoofdpijn, met jou?
Dan is het inderdaad goed dat het alweer beter gaat.. Ziek zijn isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed om te horen
Nog wel zere keel en erg verkouden.. maar opzich al wel wat beter dan gister
En daarbij weer een keuze gemaakt waar ik blij mee ben, dus dat is ook altijd goed
Hey D_Hquote:
Je kan zelf vaak wel redelijkerwijs inschatten of iets uitkomt of niet. Kijk als je met een van zijn vrienden het bed induikt kan je het maar beter opbiechten, maar als ik met vriendinnen aan de andere kant van het land ga stappen en daar gebeurt iets met een gozer die ik verder niet ken dan zou ik het ook niet vertellen nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit iets met een andere man gedaan tijdens een relatie.
Dat het ook echt absoluut nooit zou kunnen gebeuren kan ik niet zeggen.
En het ligt denk ik heel erg aan je relatie wat je ermee doet en hoe je je erbij voelt.
Ik zou het mijn ex nooit verteld hebben in elk geval
?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik bedoel in welk opzicht eerlijkheid het langst duurt, ik heb dat hele gezegde nooit begrepen.
Ziek zijn is idd niksquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad goed dat het alweer beter gaat.. Ziek zijn is![]()
Ik ben erg benieuwd naar je keuze, maar begrijp dat je die hier niet wil vermelden..
Omdat je relatie bestaat bij de gratie van een aantal regels. Jij hebt deze regels aan je laars gelapt. Dat is het wel eerlijk als de wederpartij daarvan op de hoogte is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je kan zelf vaak wel redelijkerwijs inschatten of iets uitkomt of niet. Kijk als je met een van zijn vrienden het bed induikt kan je het maar beter opbiechten, maar als ik met vriendinnen aan de andere kant van het land ga stappen en daar gebeurt iets met een gozer die ik verder niet ken dan zou ik het ook niet vertellen nee.
Waarom onnodig pijn doen?
Ik ga hier geen antwoord op geven. Als je niet gebruikt waarom je beter eerlijk kan zijn, dan is dat een verlies voor jou. Kan lullig of vervelend of wat dan ook overkomen, dat ik er niet op in ga maar kom op als je de basis van menselijke waarden niet hebt meegekregen, houdt het opquote:
Omdat de ervaring leert dat 9 van de 10 x leugens wel uitkomen. En dan niet alleen over vreemdgaan. Dat dat jouw ervaring niet is, is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik bedoel in welk opzicht eerlijkheid het langst duurt, ik heb dat hele gezegde nooit begrepen.
Kloon?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je kan zelf vaak wel redelijkerwijs inschatten of iets uitkomt of niet. Kijk als je met een van zijn vrienden het bed induikt kan je het maar beter opbiechten, maar als ik met vriendinnen aan de andere kant van het land ga stappen en daar gebeurt iets met een gozer die ik verder niet ken dan zou ik het ook niet vertellen nee.
Dat laatste, maar hij zou ook ontieglijk pissig zijn geworden en dat is ook wel logisch in zo'n geval, maar ik wilde hem echt zo min mogelijk boos zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Waar staan die regels beschreven dan? Welk handboek is daarvoor? Misschien hanteer ik wel andere regels, of ga ik een relatie aan met andere spelregels.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omdat je relatie bestaat bij de gratie van een aantal regels. Jij hebt deze regels aan je laars gelapt. Dat is het wel eerlijk als de wederpartij daarvan op de hoogte is.
trots op je meiske!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en Murm.. ik ga me aan m'n principes houden
dan komt, wat niet weet wat niet deert om de hoek..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omdat je relatie bestaat bij de gratie van een aantal regels. Jij hebt deze regels aan je laars gelapt. Dat is het wel eerlijk als de wederpartij daarvan op de hoogte is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie film hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:38 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik raad overigens iedereen aan om naar Slumdog Millionaire te gaan. Helemaal verliefd op die film
Dat is inderdaad niet mijn ervaring.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat de ervaring leert dat 9 van de 10 x leugens wel uitkomen. En dan niet alleen over vreemdgaan. Dat dat jouw ervaring niet is, is een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
trots op je meiske!!!![]()
en fijn dat je je beter voelt
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
dan komt, wat niet weet wat niet deert om de hoek..
stel het was een "foutje" en je houd nog steeds van de ander. en er is niks aan de hand...
zou je dan je relatie vergallen door het te vertellen?Jij vergalt de relatie niet door het te vertellen, jij vergalt de relatie door een bepaalde actie te laten, dan wel een bepaalde actie wel uit te voeren. Het feit dat je het daarna niet eens vertelt maakt het naar mijn mening alleen maar erger. Zo ga je toch niet met elkaar om, in een relatie. Waar is de respect gebleven voor elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
you still dont get itquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet mijn ervaring.
En ik bedoel het niet lullig Goeroe, maar leugens komen gewoon niet altijd uit
Het is naief om te denken dat dat wel zo is.
Niet altijd nee, maar het is wel een groot risico op A) iemand kwetsen waar je van houdt en B) zelf in de problemen komen. Het lijkt mij nogal vermoeiend om te voelen dat dingen ieder moment zouden kunnen uitkomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Klopt, leugens komen zeker niet altijd uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Inderdaad en dat je telkens op je hoede moet zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet altijd nee, maar het is wel een groot risico op A) iemand kwetsen waar je van houdt en B) zelf in de problemen komen. Het lijkt mij nogal vermoeiend om te voelen dat dingen ieder moment zouden kunnen uitkomen.
Nou ja, dat dus, als er diepe gevoelens zijn, je respecteert en waardeert de ander, dan zou ik het zeker ook opbiechten en het risico nemen dat hij er een eind aan maakt...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste, maar hij zou ook ontieglijk pissig zijn geworden en dat is ook wel logisch in zo'n geval, maar ik wilde hem echt zo min mogelijk boos zien.
Als ik een relatie heb met iemand die ik óók als een vriend beschouw (dat was bij ons niet) en waar ik mee kan praten, zou ik het eerder opbiechten.
Ik had trouwens nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, was altijd vrij stellig in: niet vertellen, maar goed, ik heb ook nooit een normale relatie gehad, dat scheelt.
De relatie is gewoon goed als hij/zij van niks weet, jij voelt je zelf misschien wel even kut en schuldig, maar ja... Daar leer je mee leven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jij vergalt de relatie niet door het te vertellen, jij vergalt de relatie door een bepaalde actie te laten, dan wel een bepaalde actie wel uit te voeren. Het feit dat je het daarna niet eens vertelt maakt het naar mijn mening alleen maar erger. Zo ga je toch niet met elkaar om, in een relatie. Waar is de respect gebleven voor elkaar?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:43 schreef Miss-Madness het volgende:
Nou ja, dat dus, als er diepe gevoelens zijn, je respecteert en waardeert de ander, dan zou ik het zeker ook opbiechten en het risico nemen dat hij er een eind aan maakt...![]()
eens!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef Grijsmuisje het volgende:
Overigens zeg ik niet dat je het niet moet vertellen, ik vind het alleen nogal zwart-wit gedacht dat vertellen altijd de enige juiste optie is.
Je kunt er behoorlijk wat mee verneuken.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet altijd nee, maar het is wel een groot risico op A) iemand kwetsen waar je van houdt en B) zelf in de problemen komen. Het lijkt mij nogal vermoeiend om te voelen dat dingen ieder moment zouden kunnen uitkomen.
Ik zou dus bang zijn voor het laatste, dat één foutje je relatie vorogoed verziekt terwijl je dat absoluut niet wil en graag samen verder wil!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
De relatie is gewoon goed als hij/zij van niks weet, jij voelt je zelf misschien wel even kut en schuldig, maar ja... Daar leer je mee leven.
Jullie gaan samen verder zonder dat de ander het weet en het blijft leuk en gezellig en fijn.
OF
Je vertelt het en hij/zij besluit je te vergeven en ermee door te gaan, jarenlang blijft hij/zij achterdochtig en wil constant weten waar je uithangt en heeft af en toe huilbuien omdat ze denkt dat je het hebt gedaan omdat ze je niet genoeg te bieden had in plaats van puur uit geiligheid.
Kies maar, wat is het meest schadelijk?
Overigens zeg ik niet dat je het niet moet vertellen, ik vind het alleen nogal zwart-wit gedacht dat vertellen altijd de enige juiste optie is.
Like I said, you just dont get it. Het verneuken doe je niet door het te vertellen het verneuken doe je door vreemd te gaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
De relatie is gewoon goed als hij/zij van niks weet, jij voelt je zelf misschien wel even kut en schuldig, maar ja... Daar leer je mee leven.
Jullie gaan samen verder zonder dat de ander het weet en het blijft leuk en gezellig en fijn.
OF
Je vertelt het en hij/zij besluit je te vergeven en ermee door te gaan, jarenlang blijft hij/zij achterdochtig en wil constant weten waar je uithangt en heeft af en toe huilbuien omdat ze denkt dat je het hebt gedaan omdat ze je niet genoeg te bieden had in plaats van puur uit geiligheid.
Kies maar, wat is het meest schadelijk?
A) Eensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee idd!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef Miss-Madness het volgende:
Maar ik begrijp dat dubbele accounts niet zijn toegestaan hier??
jawel hoor...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef Miss-Madness het volgende:
Maar ik begrijp dat dubbele accounts niet zijn toegestaan hier??
Dat is gewoon een onwaarheid, als je het niet vertelt, WEET de ander het ook niet, dus kun je hem ook niet kwetsen ermee, dus kun je ook niks verneuken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Like I said, you just dont get it. Het verneuken doe je niet door het te vertellen het verneuken doe je door vreemd te gaan.
daarom heb ik het ook niet gezegd en het uitgemaakt. hij was al zo depressief als een deur, ik betwijfel offie nu nog had rondgelopen als ik het had verteld. dus toen toch maar uitgemaakt, maar dat was ook omdat er wel meer mis was in de relatie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
A) Eens
B) Dan zou je het dus niet vertellen omdat je zoveel van je partner houdt, maar puur uit eigenbelang, want hetis zo vervelend voor mij...
Dat is altijd mijn overweging geweest, zeg je het om zelf van je schuldgevoelens af te zijn, of omdat de ander je eerlijkheid waard is?
(Als je het vertelt, kwets je hem natuurlijk net zo hard)
En dat terwijl ik m'n mond nog houquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
ehhhhhhhh, jullie gaatn weer een beetje snel!
door vreemd te gaan maak je een domme fout (als je verder wilt)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Like I said, you just dont get it. Het verneuken doe je niet door het te vertellen het verneuken doe je door vreemd te gaan.
Dat dus, het is niet altijd zo zwart-wit als mensen het zouden willen zien...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daarom heb ik het ook niet gezegd en het uitgemaakt. hij was al zo depressief als een deur, ik betwijfel offie nu nog had rondgelopen als ik het had verteld. dus toen toch maar uitgemaakt, maar dat was ook omdat er wel meer mis was in de relatie.
Wat jij wil, je komt jezelf nog wel een keer tegenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een onwaarheid, als je het niet vertelt, WEET de ander het ook niet, dus kun je hem ook niet kwetsen ermee, dus kun je ook niks verneuken.
Sommige mensen hebben echt een plaat voor hun kop.
Geloof dat iemand net al zei: Wat niet weet, dat niet deert en dat IS zo.
Dat is misschien niet wat jij in jouw ideale wereldje zou willen zien, maar zo werkt het wel.
Haha, inderdaad.. Vieze bende meestal, in mijn ogenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
ow ja, een vraag voor de vrijgezelle geren: Hoe is jullie huis ingericht? Ik moet stiekem altijd een beetje lachen om de staat waarin sommige vrijgezellenhuizen verkeren.
Ik heb een goede smaak, genoeg complimenten gekregen over mijn inrichting.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
ow ja, een vraag voor de vrijgezelle geren: Hoe is jullie huis ingericht? Ik moet stiekem altijd een beetje lachen om de staat waarin sommige vrijgezellenhuizen verkeren.
en wéér heb ik geen tijd om me een beetje beschoft te mengen.quote:
Ik denk eerder dat jij jezelf nog wel een keertje tegenkomt, mijn beeld van de werkelijkheid is in elk geval een stuk reëler dan het jouwequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat jij wil, je komt jezelf nog wel een keer tegen
Uhuh, surequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij jezelf nog wel een keertje tegenkomt, mijn beeld van de werkelijkheid is in elk geval een stuk reëler dan het jouwe
De laatste 2 vrijgezellenwoningen waar ik ben geweest waren niet eens vies, maar wel onaf en ongezelligquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.. Vieze bende meestal, in mijn ogen
Ik heb een zwarte nepleren bank van de ikea tegen een muur staan, een big fatt ass tv daar tegenover. Een paar (plastic) planten voor de vitrage en een kleed voor de bank om sex op te hebben. En ow! nog een eettafel van de ikea, met zwarte nepleren stoeltjes en chromen poten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
Dat kleed doet het hemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte nepleren bank van de ikea tegen een muur staan, een big fatt ass tv daar tegenover. Een paar (plastic) planten voor de vitrage en een kleed voor de bank om sex op te hebben. En ow! nog een eettafel van de ikea, met zwarte nepleren stoeltjes en chromen poten.![]()
Dus valt erg mee toch
Ben het met je eens: iets wat je niet weet, kan je ook niet deren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik denk eerder dat jij jezelf nog wel een keertje tegenkomt, mijn beeld van de werkelijkheid is in elk geval een stuk reëler dan het jouwe
Oh ja, dat is ook standaard ja - een zwarte (nep)leren bank. Dat hebben ook zoveel single mannenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte nepleren bank van de ikea tegen een muur staan, een big fatt ass tv daar tegenover. Een paar (plastic) planten voor de vitrage en een kleed voor de bank om sex op te hebben. En ow! nog een eettafel van de ikea, met zwarte nepleren stoeltjes en chromen poten.![]()
Dus valt erg mee toch
Nee, dat was al duidelijk.quote:
Nou ja zeg...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.. Vieze bende meestal, in mijn ogen
Nou ja, ik heb hem gekregen toen ik uit huis ging en vind het wel praktisch, makkelijk schoon te maken enzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook standaard ja - een zwarte (nep)leren bank. Dat hebben ook zoveel single mannenWaarom?
Zegt iemand die nog nooit een relatie heeft gehad.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee, dat was al duidelijk.
Beter als in: beter dan voor je je beter voelde dan mij?
Ik denk dat jij nog wel een keer met je neus op de feiten gedrukt zal worden, uiteindelijk zijn we hier allemaal om te leren.
We zijn op aarde om te leren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik denk dat jij nog wel een keer met je neus op de feiten gedrukt zal worden, uiteindelijk zijn we hier allemaal om te leren.
hrmmm ik heb een zwarte bank, maar dat is vooral omdat zwart de enige kleur was die mijn zweedse vriend nog had liggen. Het ligt wel in de planning om er een andere kleur voor te gaan kopen, en voor de rest heb ik geen huisraad op een salontafel en een bigass tv na. Dat komt omdat ik nog maar een maand of 5 woon waar ik nu zit, en de rest van mijn meuk verkocht had ivm mijn imigratiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook standaard ja - een zwarte (nep)leren bank. Dat hebben ook zoveel single mannenWaarom?
Nu je het zegt, de twee na laatste (?) waar ik ben geweest ook niet. Die daarvoor en de laatste 2, wel. De een veel te groot met teveel troep, de andere te klein met teveel troep.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
De laatste 2 vrijgezellenwoningen waar ik ben geweest waren niet eens vies, maar wel onaf en ongezellig
Nou dan valt het meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja zeg...![]()
Ik doe inderdaad niet elke dag de afwas en soms ligt er wel eens ergens een verdwaalde sok of wat post enzo, maar ik stofzuig elke twee weken toch wel denk ik hoor!
Wat heeft dat in Godsnaam te maken met wat ik zegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zegt iemand die nog nooit een relatie heeft gehad.
ZO komt hij op me over: We zijn allemaal op deze aarde om te lerenquote:
Hmm oke.. gelukkig denken we andersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
ZO komt hij op me over: We zijn allemaal op deze aarde om te leren![]()
Als je nog nooit een relatie hebt gehad, kun je wel doen alsof je weet hoe bepaalde dingen zijn op het moment die zich voordoen in een relatie, maar dat weet je niet. Immers, met leert door te ervaring niet door een ervaring te simuleren in je gedachtequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Wat heeft dat in Godsnaam te maken met wat ik zeg
Ongestelde vrouwen ftw, i guessquote:ZO komt hij op me over: We zijn allemaal op deze aarde om te leren![]()
En wat krijg je als je het samenvoegt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:06 schreef ArTiC het volgende:
huis van een single man: grijs/bruin/zwart/wit
huis van een single vrouw: blauw/groen/rood/geel
Wat jij wilquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als je nog nooit een relatie hebt gehad, kun je wel doen alsof je weet hoe bepaalde dingen zijn op het moment die zich voordoen in een relatie, maar dat weet je niet. Immers, met leert door te ervaring niet door een ervaring te simuleren in je gedachte
Een vloekende teringbende!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En wat krijg je als je het samenvoegt?
nu ga ik me een voorstelling maken van mijn huis met jouw bank en gordijnen....helpquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En wat krijg je als je het samenvoegt?
Ik heb een rodequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:09 schreef Ripley het volgende:
Terwijl ik bij vrijgezelle vrouwen echt nooit een zwarte leren bank zie
quote:
Mja, ik zie mij rode en/of groene spulletjes idd niet echt bij jullie interieursquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu ga ik me een voorstelling maken van mijn huis met jouw bank en gordijnen....help
jij hebt wel een echt jongetjes huis hoor kwaak. maar het is wel schoon en netjes genoeg (voor mij dan - maar dat komt denk ik ook wel omdat ik een oude ransbak ben)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm ik heb een zwarte bank, maar dat is vooral omdat zwart de enige kleur was die mijn zweedse vriend nog had liggen. Het ligt wel in de planning om er een andere kleur voor te gaan kopen, en voor de rest heb ik geen huisraad op een salontafel en een bigass tv na. Dat komt omdat ik nog maar een maand of 5 woon waar ik nu zit, en de rest van mijn meuk verkocht had ivm mijn imigratie
Is een zwarte bank not done? Ik loop weer hopeloos achterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, de zwarte bank, net zo "not-done" als witte sportsokken, maar geen enkele vrouw die dat verder uit kan leggen behalve "het is not-done". van die meeloop meningen.
"voetbal, 22 mannetjes die achter een bal aanrennen, en als ze hem hebben, trappen ze hem weer weg" Daarom hou ik er niet van...
Ik zie de grijze theemuts met knotjeskop erbij als ik het hoor.
Sportsokken worden meestal sneller vuil. Vooral bij witte sportsokken zie je gewoon vaak dat bij de tenen het er niet fris uitziet. Als je zwarte sokken draagt (en dan het liefste geen badstof) is het er ook, maar zie je het niet. Het oogt gewoon prettiger.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, de zwarte bank, net zo "not-done" als witte sportsokken, maar geen enkele vrouw die dat verder uit kan leggen behalve "het is not-done". van die meeloop meningen.
"voetbal, 22 mannetjes die achter een bal aanrennen, en als ze hem hebben, trappen ze hem weer weg" Daarom hou ik er niet van...
homoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:15 schreef Den_Haag het volgende:
lime-groene bank, blauwe muren (mengkleur met lila en paars) en deel wit.
Rood-aarde kleurige muren
Ik houd niet van blauw en aardetinten vind ik ook niks, je paars is denk ik niet knal genoeg en die bank mag blijvenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:15 schreef Den_Haag het volgende:
lime-groene bank, blauwe muren (mengkleur met lila en paars) en deel wit.
Rood-aarde kleurige muren
OK, speciaal voor jou... Voor een paar minuten een kijkje dan...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:09 schreef Ripley het volgende:
Terwijl ik bij vrijgezelle vrouwen echt nooit een zwarte leren bank zie
Ik heb niet gezegd dat het not done was, het valt me gewoon opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon in enorm opgeruimde modes gefotograffeerdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:18 schreef Adolecens het volgende:
Erg vies en studentikoos, nietwaar?
Zo!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
OK, speciaal voor jou... Voor een paar minuten een kijkje dan...
Ik denk dat iemand hier wel kan bevestigen dat het niet voor de foto's is opgeruimdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon in enorm opgeruimde modes gefotograffeerd
So not true! Mijn huis is beneden zwart/witquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:06 schreef ArTiC het volgende:
huis van een single man: grijs/bruin/zwart/wit
huis van een single vrouw: blauw/groen/rood/geel
haha, ruimte genoegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:20 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Zo!Wat mooi!
Zoek je nog iemand voor op die bank?
JB, nu heb ik gelijk een visual van ou op dat kleed met ado erachterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dat kleed is toch wel om op te neuken, of niet?
Nee, het is bij jou altijd netjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand hier wel kan bevestigen dat het niet voor de foto's is opgeruimd
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand hier wel kan bevestigen dat het niet voor de foto's is opgeruimd
En dan een poosje terug doen over een foto van een vogeltjs.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
OK, speciaal voor jou... Voor een paar minuten een kijkje dan...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB, nu heb ik gelijk een visual van ou op dat kleed met ado erachter![]()
En ik weet niet eens hoe ado eruit ziet, dus zijn gezicht is een soort blur
o.a.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dat kleed is toch wel om op te neuken, of niet?
Het is vast erg afhankelijk van wie het vraagtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
En dan een poosje terug moeilijk doen over een foto van een vogeltjs.![]()
Nou ja, je hebt nu wel een visual. Die foto waar je naar buiten kijkt, zo zit ik dus aan de tafel en zie al die vogeltjes op de schutting en rondom de vijver zitten...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan een poosje terug doen over een foto van een vogeltjs.![]()
Mooi huis Adol.
Ik gok de dochtertjes van JB?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
o.a.![]()
2 vrouwen kunnen er ook erg goed op spelen
goed bezig Tijnquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
o.a.![]()
2 vrouwen kunnen er ook erg goed op spelen
quote:
twister ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde meer volwassen spelletjes
Dat is wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is vast erg afhankelijk van wie het vraagtEn hoe z'n pet die dag staat
Tnx,quote:
As usual; niets..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog iets gemist?? was even een huisgenoot wegbrengen
Achja ook niet boeiendquote:
Zo'n kleed moet je maar net vinden.. maar komt vast nog welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet dus ook zo'n kleed![]()
de andere kant laat ik niet zien, die is te nerdish
Alleen jammer dat het hun afscheidstournee is.quote:
Een van de weinige hiphop artiesten die ik leuk vind.quote:
Ik ben wel vaker in leuke vrijgezellenhuizen geweest hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tnx,
Is dat vooroordeel ook weg
Netjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Het is er maar 1....van de 5 in totaalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
alleen die twee afstandsbedieningen op het hoekje zijn me wat te klinisch![]()
Achja het heeft iets hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef ArTiC het volgende:
je ziet die gitaar nauwelijks en iedereen begint erover...![]()
behalve 1 iemand..die vond dat ik teveel planten in huis had voor een hetero single man
ach, hun muziek blijft bestaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het hun afscheidstournee is.![]()
[..]
Een van de weinige hiphop artiesten die ik leuk vind.
je hebt ook veel planten, maar dat zie je op die foto nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef ArTiC het volgende:
behalve 1 iemand..die vond dat ik teveel planten in huis had voor een hetero single man
Ow dan heeft is ie tweekleurig (evt door schaduw hehe)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is er maar 1....van de 5 in totaal
Ik vind het wel leuk, alleen een beetje jammer van die ikea keienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef ArTiC het volgende:
Tnx, tis nog niet helemaal af.quote:
Een vreemde smaak ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want dat was eerder nog niet bekend?
Ja inderdaad. En ik denk dat Def P nog niet stopt met muziek maken.quote:
Je deur staat open.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want dat was eerder nog niet bekend?
Ik heb nog zo'n casettebandje dat ze in het hele begin uitdeelden voordat ze een platencontract haddenquote:
Wie weet is het er wel standaard ijskoud.. dat het dus niks uitmaaktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je deur staat open.
Alle warmte gaat eruit!
Ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde meer volwassen spelletjes
Je moet de feminiene menigte er toch van overtuigen dat je een priceless catch bent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef dawg het volgende:
Foto's posten om het tegendeel te bewijzen.
je bent er zo blij mee dat het je het al voor de tweede keer tegen me verteldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n casettebandje dat ze in het hele begin uitdeelden voordat ze een platencontract hadden
of zomerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie weet is het er wel standaard ijskoud.. dat het dus niks uitmaakt
Dat is tof. Zoiets moet je bewaren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n casettebandje dat ze in het hele begin uitdeelden voordat ze een platencontract hadden
Ja, ik snap dat nooit. Je conformeren naar anderen, in de hoop dat je dan beter in de smaak valt (algemeen gesproken). Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet de feminiene menigte er toch van overtuigen dat je een priceless catch bent.
En dus altidj zo snikheet dat die deur wel open moet staanquote:
al jaren jouw grootste fan dat weet jequote:
Date?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, en over 10 minuutjes ga ik naar huis en mn huis aan kant maken, want ik krijg bezoek vanavond
Het is leuk om andermans inrichting te zien, dan kan je de ander een beetje inschatten wat voor type het is. Wat Ripley zegt, als het een teringbende is, dan heb je daar nog een flinke klus aanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat nooit. Je conformeren naar anderen, in de hoop dat je dan beter in de smaak valt (algemeen gesproken). Maar dat zal wel aan mij liggen.
Mijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog iets gemist?? was even een huisgenoot wegbrengen
Werkse!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
al jaren jouw grootste fan dat weet je![]()
ben werken doei doei
Ik zou zeggen, kom over een jaar maar langs, alleen de keuken blijf je vanaf! dat is mijn terreinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:39 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Het is leuk om andermans inrichting te zien, dan kan je de ander een beetje inschatten wat voor type het is. Wat Ripley zegt, als het een teringbende is, dan heb je daar nog een flinke klus aan![]()
Als het netjes en opgeruimd is en niet zo'n standaard Ikea inrichting, maar een leuke basis (mannen blijven slecht in het sfeervol maken met frutsels) dan kan je daar wat mee
Zoals dat hoort, in een singleman-huishouden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Wie weet is het er wel standaard ijskoud.. dat het dus niks uitmaakt
Tally!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij
O en Rip.. Een zwart nepleren bank is vaak goedkoop omdat niemand ze wil
Of ze moeten één of andere achterlijke vorm hebben
Hetzelfde geldt voor vrouwen. Als het daar een teringbende is voorspeld dat weinig goeds.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:39 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Het is leuk om andermans inrichting te zien, dan kan je de ander een beetje inschatten wat voor type het is. Wat Ripley zegt, als het een teringbende is, dan heb je daar nog een flinke klus aan![]()
Als het netjes en opgeruimd is en niet zo'n standaard Ikea inrichting, maar een leuke basis (mannen blijven slecht in het sfeervol maken met frutsels) dan kan je daar wat mee
Dit ging dus om de keuring van Adoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:39 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Waarom over een jaar pasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom over een jaar maar langs, alleen de keuken blijf je vanaf! dat is mijn terrein
Het is dat jij al een vent hebt tal, anders zou ik je bovenop snuitebolletje duwenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij
O en Rip.. Een zwart nepleren bank is vaak goedkoop omdat niemand ze wil
Of ze moeten één of andere achterlijke vorm hebben
Heeft Ado dan foto's gepost van zijn huis?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit ging dus om de keuring van Ado
over een jaar krijg ik de sleutel van mn nieuwe crib, en ik hou van lekker etenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:42 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Waarom over een jaar pas![]()
Ben jij zo goed in de keuken dan?
Misschien nog wel erger ja!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor vrouwen. Als het daar een teringbende is voorspeld dat weinig goeds.
Ja, de basis is goed, maar ik mis nog wel wat dingetjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit ging dus om de keuring van Ado
't Is allemaal angst-gemotiveerd, mensen zijn zo bang buiten de boot te vallen, niet geaccepteerd te worden, sociale status kwijt te raken...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:37 schreef dawg het volgende:
Ja, ik snap dat nooit. Je conformeren naar anderen, in de hoop dat je dan beter in de smaak valt (algemeen gesproken). Maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is dat jij al een vent hebt tal, anders zou ik je bovenop snuitebolletje duwen
Ja, ok. Maar als je trouw aan jezelf blijft, gebeurt dat niet zo snel denk ik. Zie het als jezelf leuk vinden zodat anderen je ook leuk (kunnen) vinden. Dat idee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is allemaal angst-gemotiveerd, mensen zijn zo bang buiten de boot te vallen, niet geaccepteerd te worden, sociale status kwijt te raken...
Maar hey, wha'ever works for ya, nietwaar? Miss-Madness krijgt er bijvoorbeeld ook spontaan klamme dijen van.
En nu woon je in een doos, of onder de brugquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
over een jaar krijg ik de sleutel van mn nieuwe crib, en ik hou van lekker etendus ook van koken
Vertel? Nu ben ik nieuwschierig. Ik dacht altijd dat mannen er alleen maar een zooitje van maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Misschien nog wel erger ja!![]()
[..]
Ja, de basis is goed, maar ik mis nog wel wat dingetjes
Moppiequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is dat jij al een vent hebt tal, anders zou ik je bovenop snuitebolletje duwen
Alive and kickenquote:
voordeel van het het hebben van niet veel spullen, dan kan er ook niet veel vies worden hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij hebt wel een echt jongetjes huis hoor kwaak. maar het is wel schoon en netjes genoeg (voor mij dan - maar dat komt denk ik ook wel omdat ik een oude ransbak ben)
Ik heb een tentje!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:45 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
En nu woon je in een doos, of onder de brug![]()
Ik hou ook van lekker eten! Wat is je specialiteit?
Hey, you're preachin' to the choir here.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:45 schreef dawg het volgende:
Ja, ok. Maar als je trouw aan jezelf blijft, gebeurt dat niet zo snel denk ik. Zie het als jezelf leuk vinden zodat anderen je ook leuk (kunnen) vinden. Dat idee.
Paar pagina's terug.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel? Nu ben ik nieuwschierig. Ik dacht altijd dat mannen er alleen maar een zooitje van maken.
Waar staat die foto dan?
niet iedereen houdt ervan.. Zijn er genoeg die er weinig om geven.. Ik wil gewoon echt goed kunnen eten en dus ook genoeg ruimte en spul om lekker eten klaar te maken..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:47 schreef Cuegirllie het volgende:
De zin: "ik hou van lekker eten"
Wie niet!?!?! Iedereen houdt toch van lekker eten. Alleen verschilt het per persoon wat diegene dan onder lekker vindt vallen. En zal de 1 sneller naar 'minder lekker' eten grijpen ivm mogelijkheden of makkelijkheid. Maar IEDEREEN houdt van lekker eten
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb een tentje!
En mijn specialiteit is waar ik trek in heb, dan ga ik mn best doen om dat zo lekker mogelijk te maken
Ik heb maar weinig spul en ruimte nodig om heerlijk te kunnen eten. Dat anderen het simpel, saai en miss niet lekker vinden dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet iedereen houdt ervan.. Zijn er genoeg die er weinig om geven.. Ik wil gewoon echt goed kunnen eten en dus ook genoeg ruimte en spul om lekker eten klaar te maken..
Je wil elke week een andere vrouw?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja heey, een echte specialiteit..heb geen zin om altijd hetzelfde klaar te maken...
Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Paar pagina's terug.
En Tijn, vanavond is een soort van 'date' ja
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je wil elke week een andere vrouw?
Dat is een kwestie van smaak toch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig spul en ruimte nodig om heerlijk te kunnen eten. Dat anderen het simpel, saai en miss niet lekker vinden dat is een ander verhaal.
nee hoor, wees gerust, ik eindig altijd in de friends zone..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:53 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Nou ja zeg, allemaal e-players hier?
Dan heb je wel veel vriendinnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee hoor, wees gerust, ik eindig altijd in de friends zone..
Jaloers?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef Adolecens het volgende:
JB, ruim je PM box eens op!
Al dat gegeil met andere mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |