waar ga je heen vandaag?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:33 schreef Fems het volgende:
Pff.
Mijn knieën zijn kapot en ik moet vanavond ook weer!
Vraag ik me ook af, maar ging wel lekker jaquote:Op zondag 22 februari 2009 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom de goalgetter wisselen?
Enniewaais, geweldig gespeeld!
Overdag nergens heen, niemand wilde mee.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar ga je heen vandaag?
ik ben vandaag in Neede te vinden
met die oranje overalls niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Overdag nergens heen, niemand wilde mee.
Vanavond naar city, groenlo.
Ik ging nog wel kijken bij de rotonde gister trouwens, maar ik zag niemand die me bekend voorkwam.
Ja, die zag ik wel:P Met de muziek toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met die oranje overalls niet?
ik was een van de enige met een helm op
jaquote:Op zondag 22 februari 2009 12:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, die zag ik wel:P Met de muziek toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jaFlauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ging nog wel opletten, maar neehoor, niemand die naar me zwaaide van die groep!
Was je op het end in de tent, of weg, toen ze die muziekinstallatie van jullie in die auto aan het stoppen waren?
ik heb jou niet gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 12:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Flauw!![]()
Ik ging nog wel opletten, maar neehoor, niemand die naar me zwaaide van die groep!
Was je op het end in de tent, of weg, toen ze die muziekinstallatie van jullie in die auto aan het stoppen waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |