Pics?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kheb nu een kanarie op mn kamerHij is rood en heet dan ook Rooie Henkie
Och meisje toch, mijn oprechte deelneming met dit verlies. Echt super vervelend. Veel sterkte toegewenst de komende tijdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:37 schreef Samzz het volgende:
Mijn opa is vanmorgen overleden.
Hij stond vanmorgen gewoon op, heeft gewoon ontbeten en gedouched enz. Oma heeft hem nog met alles geholpen en is toen brood gaan halen. Opa is zich rustig aan gaan kleden, en ergens in die tijd heeft hij een hartaanval gehad. Het was meteen over, hij heeft geen pijn gehad en was gewoon gelukkig op dat moment.
En hij was juist zo goed te pas... dus het kwam wel als een grote schok. Hij ligt er zo vredig bij...![]()
Sterkte meisje!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:37 schreef Samzz het volgende:
Hij stond vanmorgen gewoon op, heeft gewoon ontbeten en gedouched enz. Oma heeft hem nog met alles geholpen en is toen brood gaan halen. Opa is zich rustig aan gaan kleden, en ergens in die tijd heeft hij een hartaanval gehad. Het was meteen over, hij heeft geen pijn gehad en was gewoon gelukkig op dat moment.
En hij was juist zo goed te pas... dus het kwam wel als een grote schok. Hij ligt er zo vredig bij...![]()
Gecondoleerd!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:37 schreef Samzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |