Precies! Gezelligheid maak je zelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ze gaan zeuren dat 'onze' carnaval niet echt is moeten ze niet zeuren dat anderen carnaval int algemeen kut vinden. laat ons ons feestje hebbenik vind carnaval hier leuk genoeg. ik hoef niet per se naar brabant heen.
daarom. en bier drinken hier in het cafe is net zo mooi als in een brabants cafequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies! Gezelligheid maak je zelf.
Ik blijf dan toch liever hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom. en bier drinken hier in het cafe is net zo mooi als in een brabants cafe
Ik ga vanaamd eem naar Sanderskupequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond café, heel misschien ff de tent inmorgenmiddag optocht kijken en wie weet daarna nog ff pilsjes in de ten
tent, vanavond?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond café, heel misschien ff de tent inmorgenmiddag optocht kijken en wie weet daarna nog ff pilsjes in de ten
ja, vanavond alquote:
wasdat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga vanaamd eem naar Sanderskupe
ik nog een uurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu is het echt gebeurd, ik heb geen zin meer
maar moet nog 1,5 uur
[..]
ja, vanavond alvorig jaar waren we bij M2, half 2 ging de tent dicht en ineens was M2 stamp- en stampvol
dus vanavond wel weer denk ik...
ok.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de grens naar duitsland
Wat?quote:
discoquote:
Golfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:58 schreef Intelligence het volgende:
Fokking mysterieuze shit rondom carnaval! Ik werd uit bed gebeld door iemand ... die mijn nr van me zus gekregen zou hebben, of ik bij hun op de wagen ofzo carnaval wou vieren ...
Damn ... stel me niet zulke vragen als ik net wakker ben, nu ben ik haar naam vergeten (en dat terwijl ze me 2x gebeld heeft) en ze belde met prive nr ...
Mijn zus al uitgehoord maar die weet ook van niks, misschien was dit wel diegene die me ook die valentijnshit stuurde ... fokking vaag weer het weekend in. Vanavond de Golf maar eens testen op de duitse autobahn en binnenwegenDe enschedesestraat/hengelosestraat is te kort, haal daar maar 210
spannend, een geheime aanbidsterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:58 schreef Intelligence het volgende:
Mijn zus al uitgehoord maar die weet ook van niks, misschien was dit wel diegene die me ook die valentijnshit stuurde ... fokking vaag weer het weekend in.
Geen sjonnie Golfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Golf(x1093812948701234812093) 210 rijden buiten de snelweg
Zeker ook geen winterbanden eronder, als je iets kopt, ben je ook niet verzekerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |