Spekholzerheide in bedoel je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die ligt niet op de laagste plek, als je de andere kant op gaat dan kan je zo een heuvel afrollen.
Al sla je me dood.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spekholzerheide in bedoel je?Ligt dat lager ja?
Anyway, ik vond het erg leuk om daar weer eens te zijn. Maastricht - Valkenburg en Heerlen - kerkrade had ik sinds Rondje niet meer gedaan (aug 2006)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Al sla je me dood.. Even de plattegrond erbij.
Ja hallo, het is een leuk huis, maar dit is echt geen plek waar ik blijf wonen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anyway, ik vond het erg leuk om daar weer eens te zijn. Maastricht - Valkenburg en Heerlen - kerkrade had ik sinds Rondje niet meer gedaan (aug 2006)
Dichter bij Luxemburgquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hallo, het is een leuk huis, maar dit is echt geen plek waar ik blijf wonen.
Veel te ver van de bewoonde wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Binnenkort eindelijk eens plek 4 van dolle_hond overnemen jaquote:
Zou het lukken ja ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenkort eindelijk eens plek 4 van dolle_hond overnemen ja
Jammer dat die er nooit meer is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenkort eindelijk eens plek 4 van dolle_hond overnemen ja
Ik mailde af en toe nog eens met hem, maar de laatste tijd ook niet meer..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jammer dat die er nooit meer is.
Ik heb hem echt al heel lang niet meer gesproken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mailde af en toe nog eens met hem, maar de laatste tijd ook niet meer..
de laatste keer dat ik antwoord kreeg was alweer een tijdje geleden. heb hem een paar dagen geleden nogeens gemaild, Niks op gehoord.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb hem echt al heel lang niet meer gesproken.![]()
Ging het beter met hem de laatste keer dat je hem sprak?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:53 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 20 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |