Ik hoef niet zo nodig sex te hebben met carnaval.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik wel vloeipapier.
[..]
Nee, ik hoef niet zo nodig verkleed te zuipen om over 9 maanden vader te zijn.
Fles.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig sex te hebben met carnaval.o en ook geen alcohol. O wacht ik vind carnaval niks.
Dingen die je een Limburgse niet vaak hoort zeggen .....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig sex te hebben met carnaval.o en ook geen alcohol. O wacht ik vind carnaval niks.
Zou ze een neppert zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dingen die je een Limburgse niet vaak hoort zeggen .....
* Bengeltje Sjowhan bakje geeft.quote:
Ben je nog in de buurt geweest?quote:
O maar ik heb geen probleem met carnavalsvierders, ik vind het voor mezelf niets.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dingen die je een Limburgse niet vaak hoort zeggen .....
T is cultuur he, carnaval vierenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
O maar ik heb geen probleem met carnavalsvierders, ik vind het voor mezelf niets.
Denk niet dat ik hier niets van carnaval meekrijg. Lijkt me zelfs onmogelijk.
Volgens mij is Brabant erger?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is cultuur he, carnaval vieren
Bedoelde daarna. Het is alweer een week verder hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige week woensdagHak toch verteld?
Ja zegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
Bedoelde daarna. Het is alweer een week verder hoor.
Zou het? Ken het alleen uit Eindhovenquote:
Hier loopt niemand de deurplat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zegik loop de deur niet plat of zo hoor. Niet zonder OOIT eens tegen je aan te blunderen
Dat heb je he, al dat heuvelig terreinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier loopt niemand de deurplat.
Ach, als je onderaan die heuvel loopt kan je deur er toch goed aan stukgaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je he, al dat heuvelig terrein
stuk welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, als je onderaan die heuvel loopt kan je deur er toch goed aan stukgaan
Ik woon nog laag tov mijn achterburen. Maar hoger dan de buren tegenover.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je he, al dat heuvelig terrein
De heuvel ligt aan het eind van de straat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, als je onderaan die heuvel loopt kan je deur er toch goed aan stukgaan
Omhoog of omlaag vanaf het station?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik woon nog laag tov mijn achterburen. Maar hoger dan de buren tegenover.![]()
[..]
De heuvel ligt aan het eind van de straat.Links en rechts.
Dat heb ik je verteld, vanaf het station omhoog.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omhoog of omlaag vanaf het station?
t zou ook wel heel raar zijn als het station NIET op de laagste plek lag, maar okeequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik je verteld, vanaf het station omhoog.
Die ligt niet op de laagste plek, als je de andere kant op gaat dan kan je zo een heuvel afrollen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
t zou ook wel heel raar zijn als het station NIET op de laagste plek lag, maar okee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |