BEKENTENIS.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja doe ik een keer lief, begint die spleetoog te bitchen
Omdat staken voor luie stakkers is misschien?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De dag dat ik jou op MSN toevoeg is de dag dat ik vrijwillig Nick & Simon ga luisteren.
doe maar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, moet ik je stalkende turk opzoeken?
Nah gewoon engels, en ja wel CAM kwaliteit, maar heb nooit echt geduld om te wachten op retail en bioscoop vindk niet echt geweldig in m'n eentjequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Met NL subs al?
en CAM dan zeker?
Voor 3 uurtjes niet verplichte school zou ik niet gaan hoor. En dat is niet stoer.. dat is gewoon omdat er leukere dingen zijn dan die 3 uurtjes. Uitslapen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet gaan. Al mijn vrienden heel stoer () vertellen dat ze niet gingen.
Dan wacht ik nog even op de bluquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nah gewoon engels, en ja wel CAM kwaliteit, maar heb nooit echt geduld om te wachten op retail en bioscoop vindk niet echt geweldig in m'n eentje
Draaien ze altijd in de kroegquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
mooiliedje
mooietekst
luistereeeenn!
Appelsapquote:
Een-hyve-naar-mijn-hartquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:53 schreef Kingside het volgende:
http://bier-zuipen-kut-roepen---.hyves.nl/
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
mooiliedje
mooietekst
luistereeeenn!
Achja uitslapen kan ik nog altijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voor 3 uurtjes niet verplichte school zou ik niet gaan hoor. En dat is niet stoer.. dat is gewoon omdat er leukere dingen zijn dan die 3 uurtjes. Uitslapen bijvoorbeeld.
Met een bier op en als het liedje wat sneller gaat is het nog best wel leuk liedje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Zongen we altijd met mijn oude klas in de les.![]()
B.E.Pquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef ImTheBase het volgende:
Girl, you know you got me, got me
With your pistol shot me, shot me
And I'm here helplessly
In love and nothing can stop me
You can't stop me cause once I start it
Can't return me cause once you bought it
I'm coming baby, don’t got it (don’t make me wait)
So let’s be about it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |