SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
Stel dat ik homo zou zijn. Heb je daar iets op tegen? Dat is dan jouw probleem gap niet de mijne.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Stel dat ik homo zou zijn. Heb je daar iets op tegen? Dat is dan jouw probleem gap niet de mijne.
Lekker op tijd ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef goeiemoggel het volgende:
Ga je nou elke avond zo'n topic openen?
Een userquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef mschol het volgende:
who/what the hell is registratiedienst
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Welterusten!
Oh, mijn lieve UTWOL heeft weer een lief topic geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Veel liefs & kusjes.!
TS heeft een ambtenarenfetish.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef mschol het volgende:
who/what the hell is registratiedienst
zittie bij mij ook goed, ben officeel ambtenaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
TS heeft een ambtenarenfetish.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |