abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66254865
Ik kan maar niet wennen aan de zoekfunctie in Vista...

Ik was altijd gewend op een map met rechts te klikken om in die map te zoeken... simpel en voor mij gemakkelijk. Nu is die functie weg, en moet ik schijnbaar allerlei omslachtige dingen doen om hetzelfde te bereiken.

Bovendien als ik uit de map iets weghaal en weer zoek blijft de zoekfunctie die bestanden nog steeds vinden... dat wil ik helemaal niet (ze zijn naar de prullenbank)... of dat nou door een of andere indexering komt weet ik niet...

Ben ik nou zo dom bezig dat ik iets niet doorhebm of hoe zit dat? Ik wil gewoon simpel zoeken... 'k zou bijna vragen om een Windows-Xp-zoekfunctie-plug-in.
pi_66254884
Vind hem anders zeer handig, die quick search
pi_66254973
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:56 schreef jslavenburg het volgende:
Leg me dan eens uit wat ik verkeerd doe... ik zie een map (waar bijvoorbeeld mijn foto's in zitten)... en ik wil in DIE map nu meteen zoeken naar alle bestanden die beginnen met de letter A (dus A*.*). Hoe doe ik dat op zijn snelst?
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:59:34 #4
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66254983
quote:
geef tips dan
pi_66255101
quote:
pi_66255120
ga IN de map waar je wil zoeken, en vul bovenin wat je wil hebben.. dus bv *a*, dan krijg je alle files waar een a in zit.
wanneer je alle files wil hebben die beginnen met a, hoef je geen * te gebruiken.
pi_66255304
Die indexing service heb ik gelijk uitgezet _
pi_66255316
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:02 schreef dingdang het volgende:
ga IN de map waar je wil zoeken, en vul bovenin wat je wil hebben.. dus bv *a*, dan krijg je alle files waar een a in zit.
wanneer je alle files wil hebben die beginnen met a, hoef je geen * te gebruiken.
ok dank... en hoe stel ik zo in of dat incl of excl submappen is?
pi_66255545
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:05 schreef elkravo het volgende:

[..]

ok dank... en hoe stel ik zo in of dat incl of excl submappen is?
Klik op Organize in een map en dan Folder en Search Options

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')