Ik dacht dat spam was als je je eigen bedrijf zat te promoten of er geld aan probeerde te verdienen. En dat is toch echt niet zo, was het maar waar.quote:
toch mag dit niet, haal je link maar weg voordat je een ban hebtquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik dacht dat spam was als je je eigen bedrijf zat te promoten of er geld aan probeerde te verdienen. En dat is toch echt niet zo, was het maar waar.
Waarom zou het niet mogen? Ik noem gewoon een site waar ik een profiel heb, net als jij in je undersign.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
toch mag dit niet, haal je link maar weg voordat je een ban hebt
Hmm, zal eens gaan kijken, zei pas geleden nog dat een soort last.fm voor boeken me wel tof zou lijken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef Maeghan het volgende:
Zijn er nog meer mensen die op Shelfari zitten?
Voor wie het niet kent, het is een site waar je je boeken kan invoeren, recensies kan schrijven en kan praten over boeken. Zie voor meer info www.shelfari.com .
Ik ken maar 1 persoon met Shelfari en dat vind ik jammer. Ik vind het leuk om te kijken wat anderen lezen, dus ik dacht ik probeer het eens op Fok.
Niet elk topic waarin een link wordt gegeven naar een andere site is spam. Dit topic lijkt me ook meer bedoeld om ervaringen uit te wisselen met een andere site/dienst.quote:
Je kan zelf invoeren. Je kan ook in de uitgebreide catalogus zoeken, maar dan heb je dus nooit een kaft en dat staat ook zo stom. Zelf invoeren is zo gebeurd, even een plaatje erbij googlen en dat is het.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:38 schreef ThE_ED het volgende:
Hoe zit het met ondersteuning voor Nederlandse boeken? Of kun je handig ook zelf invoeren?
Dat gaat op zich ook wel, het irritante is alleen dat er nogal veel vervuiling in het systeem zit daardoor, er is niet echt een afgesproken formaat voor titels of een controle op het format.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Je kan zelf invoeren. Je kan ook in de uitgebreide catalogus zoeken, maar dan heb je dus nooit een kaft en dat staat ook zo stom. Zelf invoeren is zo gebeurd, even een plaatje erbij googlen en dat is het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |