Ik zit nog altijd op Anniek, hoor. En ik word gesterkt in die gedachte doordat mensen vinden dat ze niks kan en dom is. Dan krijg ik een Milouska-flashback.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Het zal toch wat zijn als Anniek de mol is, niemand die haar verdenkt omdat het 'te opvallend' is, en ze heeft lekker haar gang kunnen gaan.
De opdracht. Lijkt me echt ontzettend gaaf om daar te lopen.quote:
Vind het een beetje een onduidelijk schema die hier en daar zeker niet klopt.. Heinz heeft op het wieisdemol.com forum een duidelijk schema van negatieve en positieve acties geplaatst.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:43 schreef sverbern het volgende:
Dit schema heeft iemand op het .nl forum gemaakt:
[ afbeelding ]![]()
Wat een verschil in inkomsten zeg tussen Jon+Anniek en Vivienne+Dennis!
Hij heeft Viviënne ook geholpenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef alors het volgende:
Ja en Jon ging ook voor de ober opdracht, hij heeft Vivienne niet zichtbaar tegengewerkt, iets wat een mol op z'n minst moeten proberen.
Jah idd, misschien wel 2500 ervan af halen, want die +500 moet dan veranderd worden in -500. Overigens vind ik dat er ook een dikke min mag bij de supermarkt. Het schema lijkt wel objectief, maar de hoeveelheid geld die iedereen in en uit de pot heeft gehaald, zitten wel wat dieper dan alleen een beetje optellen en delen -.-quote:Op zondag 22 februari 2009 18:17 schreef JohnDDD het volgende:
1500 voor Dennis voor het reuzenrad is echt belachelijk, en als hij de mol is heeft hij in afl. 1 ook geen 500 euro binnengehaald in het eerste spel. trek eens 2000 euro af van zijn verdiensten en hij komt op 3200.
Degene die dat altijd deed maakt er deze serie maar een paar zover ik heb begrepen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:15 schreef karoltje het volgende:
Zijn er dit jaar trouwens geen cartoons van elke aflevereing? Vroeger stonden die wieisdemol.nl ?
De Hans Schiffers walkquote:Op zondag 22 februari 2009 19:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Degene die dat altijd deed maakt er deze serie maar een paar zover ik heb begrepen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook dit topic op widm.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |