FOK!forum / Klaagbaak / Gemengde gevoelens over helpdesk Telfort
Ugjerkedonderdag 19 februari 2009 @ 20:13
Wat de klacht eigenlijk is is dat het nummer van hun helpdesk behoorlijk onhandig is om te vinden.

Maar het voordeel is wel dat andere mensen datzelfde probleem hebben en er dus geen wachtrij is.

Extra miniklacht: 30ct per minuut. (Ik betaal hun toch al?)
Nog een extra klacht: Al anderhalve maand zonder fatsoenlijk internet. (Zit nu op mijn web'n'walk stick te internetten..)
PiRANiAdonderdag 19 februari 2009 @ 20:14
Je bent overgestapt?
Pieter-utddonderdag 19 februari 2009 @ 20:15
Juist
Ugjerkedonderdag 19 februari 2009 @ 20:17
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
Je bent overgestapt?
Ja, nou ja.. mijn huisgenoot is voor ons overgestapt.
zaadvragendeoogdonderdag 19 februari 2009 @ 20:17
Telfort en internet
Pieter-utddonderdag 19 februari 2009 @ 20:18
O en probeer eens de Ziggo helpdesk te bellen
Heathen.donderdag 19 februari 2009 @ 20:20
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:17 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ja, nou ja.. mijn huisgenoot is voor ons overgestapt.
Heathen.donderdag 19 februari 2009 @ 20:21
Oh wacht een inhoudelijke reactie:

Het is beter zo.
ondeugenddonderdag 19 februari 2009 @ 20:22
30 cent per minuut is inderdaad schandalig.

Ik heb ooit 20 minuten in de wacht gestaan omdat er wat met een factuur was misgegaan.
Heb het verbelde bedrag wel terug gekregen na enig aandringen.
PiRANiAdonderdag 19 februari 2009 @ 20:28
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Telfort en internet
Niets dan lof
Fhadonderdag 19 februari 2009 @ 20:29
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Telfort en internet
Ik heb nergens problemen mee hoor, ook nooit gehad.
Maar 30 cent per minuut is wel schandalig ja.
zaadvragendeoogdonderdag 19 februari 2009 @ 20:30
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Niets dan lof
Nou, ik hoor mensen eerste maanden stoer praten over supersnel internet voor 20 euro, maar na een maand à 2 klagen zij dat hun internet niet meer lekker loopt .
PiRANiAdonderdag 19 februari 2009 @ 20:31
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:

[..]

Nou, ik hoor mensen eerste maanden stoer praten over supersnel internet voor 20 euro, maar na een maand à 2 klagen zij dat hun internet niet meer lekker loopt .
Ik heb al 2 jaar telfort, weinig problemen
Ugjerkedonderdag 19 februari 2009 @ 20:35
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef Fha het volgende:

[..]

Ik heb nergens problemen mee hoor, ook nooit gehad.
Maar 30 cent per minuut is wel schandalig ja.
Er staat wel een max. op van 15 euro, maar volgens mij is dat ong. een maand internetten. ><

Nieuwe klacht: Duurt 10-15 dagen voordat er iemand langskomt om ons internet te fixen.
bioloogjedonderdag 19 februari 2009 @ 20:51
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:18 schreef Pieter-utd het volgende:
O en probeer eens de Ziggo helpdesk te bellen
geen probleem als je het dealer nummer hebt
Biogardedonderdag 19 februari 2009 @ 21:17
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef bioloogje het volgende:

[..]

geen probleem als je het dealer nummer hebt
Ja, dan heb je ze zo aan de lijn. Ook als je de verkoop belt en je zegt dat je meerdere abo's wil afnemen