hoe weet je dat eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef kyna het volgende:
[..]
jahoor..alleen had je moeten vragen ''hoe weet jij dat?
Nutteloos topic dus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen in m'n OP. Ik heb geen idee waar het aan ligt, opeens vandaag deed hij het weer. Ik heb me maanden lopen ergeren.
Ik moet telkens weer lachen als ik een post van jou zie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Door jou heb ik nu deze avatar, dus ik kan niet blij voor je zijn
hoe leuk gaat hij het vinden als jij het verteld?!quote:
ja daarom zeg ik maar nietsquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoe leuk gaat hij het vinden als jij het verteld?!
beter had je gewoon helemaal niks gezegdquote:
hoezo??quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
beter had je gewoon helemaal niks gezegd
Ik durf nu niet meer in het Feyenoord-topic te postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet telkens weer lachen als ik een post van jou zie.
Snakey is bovenal FA, murp heeft de redenen van zijn afwezigheid te kennen gegeven, zelfs, in ONZ FB en NJ zie ik regelmatig. Alleen bezit niet iedereen over de mogelijkheid zoveel als H_h op FOK! te zitten en wanneer het problematisch was geweest had hij dit wel aangekaart achter de schermen en heeft hij daar niet de hulp van users bij nodig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bullshit ik zie snakey, NJ en murp zo goed als nooit op ONZ. En aangezien mensen in een topic al meteen roepen ibtHupt ipv ibtl zegt toch ook al genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |