Kuttopic, foutieve schrijfwijze van namen, slotje!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
De tijden met Ludo Sanders en Cerror zijn voorbij. Daarnaast is dit gewoon een goed topic.
inderdaad ik kan het echt niet meer volgen als jij een toets indrukt en die doet gewoon waar die voor bedoeld isquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, ga terug naar een of ander baggertopic ofzo, je bent duidelijk niet slim genoeg om op dit niveau mee te praten.
Kijk, nu jij het zegt is het pas geloofwaardig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kuttopic, foutieve schrijfwijze van namen, slotje!
Ik niet meer!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:36 schreef kyna het volgende:
dat probleem heb ik ook!!!
Hij zegt dat jouw tijden voorbij zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kuttopic, foutieve schrijfwijze van namen, slotje!
Jouw.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij zegt dat jou tijden voorbij zijn
Doe er wat aan!
Zoals je kunt lezen in m'n OP. Ik heb geen idee waar het aan ligt, opeens vandaag deed hij het weer. Ik heb me maanden lopen ergeren.quote:
hupt is traag vandaagquote:
dat verklaart een hoopquote:
Auw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
lol jij bent flink aan het rondbaggeren ja. Op hoeveel zit je nou al?quote:
waarom?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef kyna het volgende:
[..]
jahoor..alleen had je moeten vragen ''hoe weet jij dat?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
gelukkig hebben we nog 3 ONZ modjesZeg, hoe diep zit jij er bij H_h in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
bullshit ik zie snakey, NJ en murp zo goed als nooit op ONZ. En aangezien mensen in een topic al meteen roepen ibtHupt ipv ibtl zegt toch ook al genoeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg, hoe diep zit jij er bij H_h in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |