De tijden met Ludo Sanders en Cerror zijn voorbij. Daarnaast is dit gewoon een goed topic.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Yo, Het_hupt, waar blijf je man.![]()
kan ookquote:
Nee. Dit is geen goed topic.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
De tijden met Ludo Sanders en Cerror zijn voorbij. Daarnaast is dit gewoon een goed topic.
Zowel met alt shift als ctrl shift blijft m'n '-knop gewoon normaal.quote:
Ik heb windows verwijderdquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:32 schreef raaavi het volgende:
[..]
kan ook
ik heb die Nederlandse-Taal-Profiel verwijderd, heb ik dat probleem tenminste nooit meer.
Uh.. jawel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Dit is geen goed topic.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Yo, Het_hupt, waar blijf je man.![]()
neequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zowel met alt shift als ctrl shift blijft m'n '-knop gewoon normaal.Het is een wonder, erken het.
Goed man!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zowel met alt shift als ctrl shift blijft m'n '-knop gewoon normaal.Het is een wonder, erken het.
Ik had het niet tegen jou, ga terug naar een of ander baggertopic ofzo, je bent duidelijk niet slim genoeg om op dit niveau mee te praten.quote:
Ok, kijken wat er eerder is: TTT of slotje?quote:
Dit topic is idd zo populair dat die 300 reacties er zo zijn ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ok, kijken wat er eerder is: TTT of slotje?
Ik zet vast wat geld in op slotje.
¤1 op slotjequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ok, kijken wat er eerder is: TTT of slotje?
Ik zet vast wat geld in op slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |