Jaaaaa.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Deden jullie goed dan
Ik was onhandelbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Elke les bij zulke mensen was 'n feest.
Benieuwd wat er nu weer zou gebeuren!
Vooral die van godsdienst kon je over de zeik krijgenDie kreeg wel 10 woede uitbarstingen per les.
Stuurde hij iemand eruit, stond diegene op, zei hij weer van "waar ga je heen? ga zitten" .. en zo de hele les door
Hahahahahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik was onhandelbaar![]()
Stootte m'n voet tegen de tafel en begon al: GOOOOOOODVEERRRRRR.....
Toen riep zij al van: JA GA ER MAAR UIT.![]()
En in de opwelling schreeuwde ik er nog achteraan, JA DAT DOET TOCH PIJN...TEEF!.
rightquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:48 schreef VlaDje het volgende:
Heeft me trouwens een een keer met neptranen voor de klas staan mijn excuses aanbieden opgeleverd
Ik zat op een school met 200 leerlingen, daar kun je net even iets meer maken als op scholen waarop je slechts een nummertje bentquote:
Aahwww.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:48 schreef VlaDje het volgende:
Heeft me trouwens een een keer met neptranen voor de klas staan mijn excuses aanbieden opgeleverd
Ik was 18613quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zat op een school met 200 leerlingen, daar kun je net even iets meer maken als op scholen waarop je slechts een nummertje bent
Vlad niet hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:55 schreef ImTheBase het volgende:
Duidelijk dat veel mensen hier nog op de middelbare zitten.
Hoezo naziquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:01 schreef raaavi het volgende:ik zit op een (nazi) school met 240 leerlingen.
Geen nummer dus?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:01 schreef raaavi het volgende:
ik zit op een (nazi) school met 240 leerlingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |