quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef MASD het volgende:
Stiekem ben je tof al dacht ik van niet maar nu wel jwz.
Stiekem is het gebruik van komma's in lange zinnen overschat vooral in baggertopics die geen dooie hond snapt of waardeert.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef MASD het volgende:
Stiekem ben je tof al dacht ik van niet maar nu wel jwz.
Smijn deed alsof ze de hoer van fok was en met 3 gozerts liepen te flirten en die kregen ruzie en toen kwam willie en die dacht: WTF IK WIL DR OOK IK WIL DR OOK! En toen werd iedereen kwaad en huilen en toen zeiden ze HOAX HAHAHA WTFPWNED... Maar was niet WTFPOWNED want ik ben da oldbie en voorzag het all 8)quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef miodzio het volgende:
Samenvatting? Ik ga niet fotoboeken doorspitten, kom zeg.
Jij welquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Smijn deed alsof ze de hoer van fok was en met 3 gozerts liepen te flirten en die kregen ruzie en toen kwam willie en die dacht: WTF IK WIL DR OOK IK WIL DR OOK! En toen werd iedereen kwaad en huilen en toen zeiden ze HOAX HAHAHA WTFPWNED... Maar was niet WTFPOWNED want ik ben da oldbie en voorzag het all 8)
quote:Op 18-02-2009 23:40 schreef Salt_Seafood
[..]
Jij een bak popcorn met een grote cola!
Rellen oke, maar tegen Smijntje blijf je lief!![]()
Ja toch? Tuurlijk had ik het door, want wie mijn posts serieus neemt is een domme sufkut met shit for brains..quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij welEn toen hadden we ook nog Salt_Seafood...
[..]
net een soap...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Smijn deed alsof ze de hoer van fok was en met 3 gozerts liepen te flirten en die kregen ruzie en toen kwam willie en die dacht: WTF IK WIL DR OOK IK WIL DR OOK! En toen werd iedereen kwaad en huilen en toen zeiden ze HOAX HAHAHA WTFPWNED... Maar was niet WTFPOWNED want ik ben da oldbie en voorzag het all 8)
Smijn, ik hou deze maand nog wat geld over voor een happymeal, wil je met me mee naar de garagebox?
Oeh.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Smijn, ik hou deze maand nog wat geld over voor een happymeal, wil je met me mee naar de garagebox?
Euh? Ik snap gewoon de humor nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh jij zat niet in het verhaal?
Yep, ergens hoopte ik dat het echt was...quote:
Dat het zo overdreven was, maar dat er serieus mensen waren die het geloofde?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh? Ik snap gewoon de humor niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |