Wat voor werkquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:47 schreef bloodysunday het volgende:
Ik had verdomme een half jaar geleden een sollicitatie ergens naar toe opgestuurd. Krijg ik nu een mailtje of ik een keer langs wil komen

Op de verkeerde manierquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die ogen.Lijkt wel bewerkt in Photoshop.

sollicitatiebrief voor afwassert?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja weet niet, iets van keukenhulp ofzo

quote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Precies, door iemand die voor het eerst PS gebruikt ofzo ja. Het 'kijk het lijkt net alsof d'r ogen van d'r gezicht afvallen effect'.quote:

Dat is inderdaad een van de mindere foto's.quote:

In tegenstelling tot deze?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een van de mindere foto's.

De vraag is, zou jij het uit je bed trappen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
In tegenstelling tot deze?
[ afbeelding ]
De kaaklijn van Kelly ziet er nog beter uit.

Jij niet dan? Alleen d'r bankrekening is misschien interessant.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De vraag is, zou jij het uit je bed trappen?

Ook Stella?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou d'r wel doen, maarja, wie ben ik. Ik zou iedereen doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |