inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, als je maar op nummer 1 komt in de dagcijfers zodat je weer heerlijk kan klaarkomen.
Ik ga weer voor mijn 70e plek in de dagcijfers, daar krijg ik gewoon een natte droom van.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, als je maar op nummer 1 komt in de dagcijfers zodat je weer heerlijk kan klaarkomen.
Ik welquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Heeft nou nog niemand dat nummer geluisterd?
Ik niet, ik luister 3FMquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Heeft nou nog niemand dat nummer geluisterd?
Knoop jezelf eens opquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:03 schreef gers het volgende:
hihi ik kan een stropdas knopen hihi
had niet gehoevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moest dat nu in 2 posts, zielige stakker om op 1 te kunnen komen.
De vorige 10x heeft mamslief dat voor je gedaan?quote:
Ja, ik moet een blouse met sjaaltje plus schort om.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
voor mn werk moet ik sinds vandaag een sloof, een overhemd, een gilletje en een stropdas omEn ja, ik werk op de AGF-afdeling van een fucking supermarkt.
Hoe kom je in de dagcijfers, gewoon flink veel posten ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aardappelen Groente & Fruit van de Plus in Eindhoven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
voor mn werk moet ik sinds vandaag een sloof, een overhemd, een gilletje en een stropdas omEn ja, ik werk op de AGF-afdeling van een fucking supermarkt.
100 posts in de klb is genoeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kom je in de dagcijfers, gewoon flink veel posten ?
jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
De vorige 10x heeft mamslief dat voor je gedaan?
Je gaat morgen zeker naar school in pak of niet?
Ja. Vanaf ongeveer 100 posts sta je er inquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kom je in de dagcijfers, gewoon flink veel posten ?
Ga in FC den Bosch kleding dan, dat zal je vast mooi staan.quote:
70 is al genoeg op een doordeweekse dag (over het algemeen)quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Vanaf ongeveer 100 posts sta je er in
echt niet dat ik een 073 shirt aantrekquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga in FC den Bosch kleding dan, dat zal je vast mooi staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |