quote:
Zie je de foto?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:35 schreef Registratiedienst het volgende:
Wie is die man toch? Ik ken hem niet, maar hoor wel vaker zijn naam vallen (op het internet dan).
Ja, maar wat doet hij precies? Kansloze programma's presenteren? Zanger? Directeur van een omroep?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, maar wat doet hij precies? Kansloze programma's presenteren? Zanger? Directeur van een omroep?
Heb je even?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Pupp3t het volgende:
Wat is er verdomme mis met een Twents accent ?
Van alles, zeker voor iemand die op de landelijke tv is te zien en geen 2 tellen zijn mond dicht kan houden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Pupp3t het volgende:
Nietsquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Pupp3t het volgende:
Uit de oude doos:quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:35 schreef Registratiedienst het volgende:
Wie is die man toch? Ik ken hem niet, maar hoor wel vaker zijn naam vallen (op het internet dan).
Maisnon, ik ben op zoek naar een slaapplek, mag ik vandaag bij jou slapen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Hoe gastvrij is Nederland vind ik tof
Ook zo'n wanproduct van deze koekebakker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Hoe gastvrij is Nederland vind ik tof
Sorry, maar sinds al die flatscreen TV's pas ik maar in mn eentje in de dozenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:46 schreef trifko het volgende:
[..]
Maisnon, ik ben op zoek naar een slaapplek, mag ik vandaag bij jou slapen..
ik kruip wel in je poes..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sorry, maar sinds al die flatscreen TV's pas ik maar in mn eentje in de dozen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
Het programma was al niet zoveel soeps, maar dit moet haast wel de doodsteek worden.
Dat melige gewauwel van hem met een vreselijk twents(?)/oosters accent.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |